וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה מרוצים מרפאלוב ושיבלי, דגו יצטרף למחנה האימונים

30.6.2023 / 8:34

האלופה תקבל החלטה האם להשאיר בסגל את השחקן הצעיר או להשאילו לעפולה, קשר הרכש מתאקלם באוסטריה: "המספרים של עומר אצילי יצטרכו להתחלק בין כמה שחקנים וטוב שליאור נמצא כדי לתרום חלק מהם"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:3 על אוניברסיטטאה קלוז'/ספורט1

שביעות רצון במכבי חיפה אחרי הניצחון במשחק ההכנה על קלוז' הרומנית אמש. בחיפה אהבו את היכולת של השחקנים, אך מבהירים שמדובר סך הכל בהכנה ואין לייחס לה חשיבות מוגזמת עבור ההמשך. "אין ספק ששני משחקי ההכנה האחרונים מעודדים, אבל בסוף המטרה במשחקים האלה היא להתגבש ולהוריד חלודה", אמר גורם בקבוצה, "רואים שכולם מתאמצים להוכיח וזה כבר חשוב".

ליאור רפאלוב שחקן מכבי חיפה מול אוניברסיטטאה קלוז'. מכבי חיפה, אתר רשמי
ישכיח את אצילי? רפאלוב מול קלוז'/אתר רשמי, מכבי חיפה

בקבוצה החמיאו לחמזה שיבלי שעושה רושם מצוין. שיבלי תוכנן להישאר בקבוצת הנוער בתחילה אך הקמפיין עם נבחרת הנוער במונדיאליטו שינה את התפיסה וכעת בחיפה יקבלו החלטה האם להשאיר אותו בסגל או להשאיל אותו להפועל עפולה.

גם ליאור רפאלוב זכה למחמאות על יכולתו ובחיפה משוכנעים שהוא יתרום רבות מקצועית. "המספרים של עומר אצילי יצטרכו להתחלק בין כמה שחקנים וטוב שליאור נמצא כדי לתרום חלק מהם", אמרו בקבוצה. המאמן מסאי דגו ימריא הבוקר לאוסטריה ויחבור לאלופה. דגו יחל לנהל את האימונים אחרי שלא היה בימים הראשונים של המחנה בשל האבל על מות אביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully