וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוטאליה: "גאורגיה פייבוריטית מול ישראל, אבל זה רק על הנייר"

חלוצה הגאורגי של נס ציונה ניתח בארצו את ההתמודדות ברבע גמר יורו הצעירות (שבת, 19:00, ספורט1): "גלוך שחקן העתיד שלהם, לוזון משחק על מתפרצות"

גיא לוזון בראיון לקראת המשחק של הנבחרת הצעירה מול גאורגיה/ספורט1

אחרי שעשתה היסטוריה והעפילה לרבע גמר יורו הצעירות, נבחרת ישראל תפגוש ביום שבת (19:00, ספורט1) את גאורגיה, שכמו ישראל הצליחה להפתיע ולהעפיל מהמקום הראשון בבית שכלל גם את פורטוגל, בלגיה והולנד.

היתרון הגדול של הגאורגים בשבת יהיה ביציעים, זאת מאחר שהגאורגים מארחים וימלאו לחלוטין את האצטדיון הגדול בטביליסי. מי שמכיר היטב את שתי הנבחרות הוא לבאן קוטאליה. החלוץ הגאורגי שמשחק כבר שלוש שנים בישראל, החל את דרכו בליגת העל בהפועל תל אביב ומשם עבר לאום אל פאחם ונס ציונה, עמה הוא ירד ליגה אשתקד.

אוסקר גלוך נבחרת ישראל הצעירה. באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
"גלוך הוא שחקן העתיד של ישראל"/אתר רשמי, באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

בריאיון לתקשורת המקומית הוא ניתח את יחסי הכוחות בין הנבחרות ואמר: "אני מכיר טוב את המאמן גיא לוזון. הוא אימן את מכבי פתח תקוה כששיחקתי בהפועל תל אביב. הוא אוהב לשחק על מתפרצות. גם מול גאורגיה הוא יקווה לקבל את ההזדמנויות שלו במתפרצות".

קוטאליה סימן את שחקן המפתח של ישראל ואמר: "יש לה שחקנים פיזיים, אבל הכוכב שלה והמנהיג הוא אוסקר גלוך מזלצבורג. שיחקתי נגדו והוא אחד משחקני העתיד של הכדורגל הישראלי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לבאן קוטאליה, שחקן סקציה נס ציונה. אריאל שלום
מכיר היטב את ישראל וגאורגיה. קוטאליה/אריאל שלום

על השאלה מי פייבוריטית במשחק: "אני חושב שגאורגיה פייבוריטית, גם גיא לוזון אמר את זה. אבל גאורגיה בעצמה הוכיחה שפייבוריטים יש רק על הנייר, אז יהיה משחק קשה מאוד. אבל אני מאמין ומקווה שגאורגיה תנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully