וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל פרץ מתקרב להצעה. מכבי תל אביב תדרוש את הסכום של גלוך

30.6.2023 / 6:22

שוער הנבחרת הצעירה בפנקסים של אוניון ברלין, ניס ומועדונים נוספים ובקרית שלום אמורים לקבל בקרוב פנייה רשמית. הצהובים ירצו 7 מיליון יורו או סכום מופחת ואחוזים ממכירה עתידית. מכירה של השוער המחזיק בדרכון גרמני, תחייב מציאת שוער זר

גיא לוזון בראיון לקראת המשחק של הנבחרת הצעירה מול גאורגיה/ספורט1

גוברות ההערכות שבקרוב מאוד תנחת על שולחן מכבי תל אביב הצעה רשמית לרכוש את דניאל פרץ. שוער הנבחרת הצעירה שמחר תשחק בגאורגיה ברבע גמר היורו (שבת, 19:00, ספורט1) מעורר עניין רב בליגה הגרמנית ובליגה הצרפתית.

שני המועדונים ששוקלים ברצינות רבה לפנות עם הצעה למכבי תל אביב הם אוניון ברלין וניס, אבל יש עוד מועדונים שהשוער המצטיין נמצא אצלם ברשימות. פרץ מחזיק בדרכון גרמני מהצד של אמו וההופעה שלו במשחק מול גרמניה במשחק שפתח עבור ישראל את יורו הצעירות, עשתה עבורו שירות מצוין. פרץ מיוצג על ידי סוכנות שחקנים אנגלית שפועלת למציאת קבוצה טובה עבורו.

דניאל פרץ שוער הנבחרת הצעירה של ישראל. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
מבוקש מאוד באירופה. דניאל פרץ/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

לפרץ אין סעיף שחרור ממכבי תל אביב, אבל במועדון מסמנים את הסכום בו נמכר אוסקר גלוך לרד בול זלצבורג כסכום הריאלי עבור פרץ. מדובר כזכור בשבעה מיליון יורו. יחד עם זה, במכבי תל אביב יעדיפו למכור בסכום נמוך מכך אבל כזה שישאיר להם אחוזים ממכירה עתידית.

את גלוך מכבי תל אביב מכרה בשבעה מיליון יורו על פי סעיף השחרור שלו ולא נותרו בידיה אחוזים ממכירה עתידית של הקשר הצעיר. מכבי תל אביב לא חייבת למכור את פרץ הקיץ מאחר שאין לו סעיף שחרור, אבל במועדון לא יעמדו בדרכו, אם כאמור תתקבל הצעה בטווחי הסכום המבוקש. במידה שכך יהיה, יצטרכו במכבי תל אביב למצוא בהקדם שוער זר במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully