וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדאגה של לוזון ופרץ: 4 שחקנים בנבחרת בסכנת הרחקה מהמשחק הבא

25.6.2023 / 13:59

שחקנים משמעותיים בהרכב הנבחרת הצעירה יצטרכו להימנע מכרטיס צהוב מול אנגליה (19:00, ספורט1), כדי לא לפספס את המשחק מול צ'כיה. אם פרץ יורחק - כיוף יידרש להמריא במיוחד לטורניר

תקציר: הנבחרת הצעירה של ישראל מוציאה 1:1 מול גרמניה ביורו הצעירות/ספורט1

ארבעה שחקנים בנבחרת הצעירה יצטרכו להימנע הערב (ראשון) מכרטיס צהוב במשחק מול נבחרת אנגליה בשלב הבתים של יורו הצעירות (19:00, ספורט1), שכן אם יספגו אותו הם ייעדרו מהמשחק האחרון בשלב הבתים מול צ'כיה.

הארבעה - רוי רביבו, עומרי גנדלמן, גיל כהן ודניאל פרץ - ספגו כרטיס צהוב במשחק הקודם מול גרמניה וכרטיס נוסף יגרום להם להיעדר ממחזור הנעילה של שלב הבתים.

דניאל פרץ שוער נבחרת ישראל הצעירה. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
להיזהר בבזבוזי הזמן. פרץ/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בישראל כמובן גם ככה נמצאים עם סגל שחסר לא מעט שחקנים שתוכננו להיות באליפות, ומקווים שהארבעה יימנעו מצהובים שכן מדובר בשחקנים משמעותיים מאוד בהרכב. אגב אם פרץ יספוג צהוב הוא ייעדר מול צ'כיה ואז רק תומר צרפתי יהיה במצבת השוערים. מי שמתכונן למקרה כזה הוא שריף כיוף שיידרש להגיע מיידית בסיטואציה שכזו. כזכור שריף חלק מהסגל שנרשם לאליפות אבל בשל סיבות משפחתיות לא יצא לטורניר.

ללא קשר לסכנת הצהובים בנבחרת השלימו את ההכנות למשחק מול אנגליה כאשר לפי התרגולים אתמול עושה רושם שהמאמן גיא לוזון שוקל להחליף מערך, כשיואב הופמייסטר ועומרי גנדלמן תורגלו בקישור ולוזון תרגל ארבעה בלבד בהגנה. יחד עם זאת, רק בשעות הקרובות תתקבל החלטה סופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully