וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון התמוגג: "דניאל פרץ השוער הטוב בעולם בגילו. ריגשנו מדינה שלמה"

מאמן הנבחרת הצעירה התרגש אחרי ה-1:1 עם גרמניה: "פרץ יכול ללכת בדרכו של דה חאה, הוא נתן הצגה". הפציעה של גלוך? "השחקנים יידעו להתמודד". השופטים? "עדיף שלא אדבר, כי זה יהיה רע". נחשף נאום המוטיבציה של השוער: "זה הזמן להגשים את החלום"

תקציר יורו עד גיל 21: נבחרת גרמניה הצעירה - נבחרת ישראל הצעירה 1:1/ספורט 1

הנבחרת הצעירה של ישראל פתחה הערב (חמישי) את היורו עד גיל 21 עם תיקו הירואי מול אלופת אירופה, גרמניה, ב-1:1 דרמטי. דור תורג'מן העלה את החבורה של גיא לוזון ליתרון בדקה ה-20 עם ביצוע יוצא מן הכלל, לפני שיאן אורל ביסק נגח את השוויון בדקה ה-26, אך צמד הצלות פנדלים של דניאל פרץ, השאיר נקודה חשובה לנבחרת הישראלית.

מאמן הנבחרת גיא לוזון אמר בסיום: "תוצאה ענקית בשבילנו. כל הקרדיט מגיע לשחקנים, כל אחד ואחד מהם באמת נתן את כל כולו בכל שנייה במגרש. גם כשעברנו בין שיטות, השחקנים הגיבו יפה ונתנו מעצמם. אני כל כך גאה בשחקנים. היום זה מאני טיים מול אלופת אירופה, אנחנו הנבחרת הכי צעירה ביורו, והם עשו אותי מאושר. הם ריגשו מדינה שלמה. אנחנו עם הפנים לאנגליה".

גיא לוזון מאמן נבחרת ישראל הצעירה. דני מרון
נקודה יקרה. לוזון/דני מרון

לוזון הוסיף: "דיברנו בחדר ההלבשה שאנחנו לא מתרגשים. עצם ההופעה שלנו כאן לא עושה אותנו מרוצים, אנחנו רוצים לעשות כאן משהו. דיברנו שאנחנו לא באים לתיקו, לא באים להחליף חולצות או לעשות סלפי עם הגרמנים. גם כשהם היו ביתרון מספרי, השחקנים עשו הכל כדי לא להתגונן ולא רק לעמוד מאחור. ביורו 2013 דה חאה היה שוער הטורניר והפך לאחד השוערים הטובים בעולם. אז לנו יש את השוער הטוב בעולם לגילו. הוא נתן הופעה במאני טיים. על השיפוט עדיף שלא אדבר כי זה יהיה רע".

על הפציעה של אוסקר גלוך לקראת הסיום: "איבדנו כל כך הרבה שחקנים בדרך, שאני כבר לא מצליח לספור. הבוקר גם איבדנו את חג'ג' שהיה אמור לפתוח בהרכב. יש פה שחקנים שיידעו להתמודד. מי שיעלה לשחק, יעשה את המקסימום שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

צפו בנאום המוטיבציה של דניאל פרץ לפני המשחק

גיבור המשחק היה ללא ספק דניאל פרץ, אבל מסתבר שהוא גילה מנהיגות לא על כר הדשא אלא גם בחדר ההלבשה. ההתאחדות לכדורגל פרסמה סרטון מחדר ההלבשה לפני המשחק, בו נראה פרץ נואם בפני השחקנים לפני היציאה למגרש: "חבר'ה, הגענו לרגע שכל כך חיכינו לו וכל כך חלמנו עליו. לא באנו לפה להעביר את הזמן. אני רוצה להסתכל לכל אחד בעיניים בחדר הזה, כולם מהראשון ועד האחרון, אנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה. זה הזמן להגשים את החלום".

לאחר המשחק אמר פרץ: "כולם עושים את כל המאמץ, אנחנו מתאבדים אחד בשביל השני. אני הכי גאה בעולם להיות השוער של הנבחרת הזאת. זאת פשוט גאווה אדירה, עוד לא עשינו כלום ואנחנו רוצים לעלות מהבית הזה".

על שני הפנדלים שהציל אמר: "אפשר להגיד שפנדלים זה הקטע שלי, אבל אני לא רוצה לדבר על עצמי כי אני פשוט גאה בקבוצה הזאת. הסגל לא התאמן בצורה מלאה, רק באימון המסכם התאמנו עם כל השחקנים, ועשינו את כל ההתאמות שצריך. אני פשוט גאה".

"מי שמאמין, לא מפחד. ואנחנו מאמינים. אמרתי לשחקנים כל יום שאנחנו צריכים להאמין בעצמנו. יש לנו כישרון, יש לנו לב. אנחנו מאמינים ואנחנו ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully