וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער ענק. נקודה: ישראל פתחה את היורו עד גיל 21 עם 1:1 מול גרמניה

קארצב (45) הורחק לפני הירידה להפסקה והשאיר את הנבחרת של לוזון בעשרה שחקנים למחצית השנייה, אך הופעה הירואית של דניאל פרץ שעצר פעמיים פנדלים של אלופת אירופה (3 ו-80), העניקו נקודה יקרה לישראל. תורג'מן (20) בשער נפלא העלה ליתרון, ביסק (26) השווה בנגיחה

תקציר יורו עד גיל 21: נבחרת גרמניה הצעירה - נבחרת ישראל הצעירה 1:1/ספורט 1

עשור אחרי ההופעה האחרונה שלה באליפות אירופה, הנבחרת הצעירה של ישראל פתחה הערב (חמישי) את טורניר היורו עד גיל 21 עם 1:1 מרשים מול אלופת אירופה, גרמניה, כשדניאל פרץ הציל שתי בעיטות עונשין של הגרמנים.

גיא לוזון פתח במערך של שלושה בלמים עם עומרי גנדלמן, גיל כהן וסתיו למקין, בעוד עדן קארצב, אוסקר גלוך ועוז בילו הוצבו מאחורי דור תורג'מן שעלה בחוד. כבר בדקה השלישית רוי רביבו הכשיל את קווין שאדה בנפילה ששכנעה את השופט לשרוק לפנדל לזכות הגרמנים. יוסופה מוקוקו ניגש לנקודה הלבנה, אבל דניאל פרץ זינק נהדר ועצר את הבעיטה של חלוץ בורוסיה דורטמונד. דווקא אחרי שליטה ומצבים נוספים של גרמניה, היתרון הגיע מהצד הישראלי כשגלוך מצא תורג'מן והחלוץ של מכבי תל אביב השתחרר נהדר מיאן אורל ביסק ובעט כדור חזק לפינה של נואה אטובולו בדרך ל-0:1. היתרון הישראלי החזיק עד הדקה ה-26 כשאנגלו שטילר מצא בכדור חופשי את ביסק, והקפטן הגרמני נגח אחורה לרשת של פרץ. בדקה ה-37 יושה וגנומאן כבר חגג את המהפך עם בעיטה מדויקת לפינה השמאלית של פרץ, אבל מוקוקו שהיה בעמדת נבדל והסתיר לשוער הישראלי את הבעיטה גרם לשער להיפסל. עוד לפני הירידה להפסקה, קארצב גלש לרגליים של שטילר (45), ראה כרטיס צהוב שני שהרחיק אותו והותיר את ישראל בעשרה שחקנים למחצית השנייה.

בחסרון מספרי, הנבחרת של לוזון הצליחה לעמוד יפה מול הלחץ הגרמני כשמוקוקו וקייטל רשמו החמצות מול השער הישראלי. בדקה ה-80 גיל כהן שלח מרפק לפניו של טום קראוס והשופט שרק בפעם השנייה לפנדל לזכות גרמניה. הפעם, יאסיק אנגנקאם ניגש לבעוט, ושוב פרץ זינק נפלא והדף את בעיטת העונשין של אלופת אירופה עם הצלת פנדל שנייה במשחק. הגרמנים המשיכו ללחוץ עד הדקות האחרונות, אבל השחקנים בתכלת שמרו על הנקודה היקרה ויקוו להשיג תוצאה טובה מול אנגליה (ראשון, 19:00, ספורט1).

איתן אזולאי, נבחרת ישראל הצעירה, מול שחקן נבחרת גרמניה טום קראוס. Getty Images, GettyImages
הופעה מרשימה של ישראל. אזולאי מול קראוס/GettyImages, Getty Images

הרכבים

ישראל: דניאל פרץ, גיל כהן, סתיו למקין, עומרי גנדלמן, רוי רביבו, כרם ג'אבר, עדן קארצב, איתן אזולאי (ענאן חלאילי, 75), אוסקר גלוך (הישאם לאיוס, 86), עוז בילו (ארד בר, 46), דור תורג'מן (עידן טוקלומטי, 64).

גרמניה: נואה אטובולו, יושה וגנומאן, יאן אורל ביסק, הנינג מטריצ'יאני, לוקה נץ (נואה ויישהאופט, 85), אנגלו שטילר, דניס הוסינבאסיץ' (יאסיק אנגנקאם, 72), יאניק קייטל (אריק מרטל, 82), טום קראוס, קווין שאדה, יוסופה מוקוקו (נלסון וייפר, 82).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רוי רביבו הנבחרת הצעירה של ישראל לצד יושה וגנומאן הנבחרת הצעירה של גרמניה. GettyImages
אחרי שפתח בבוגרת מול אנדורה, שוב בהרכב. רביבו לצד וגנומאן/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 3: דניאל פרץ עצר פנדל! קווין שאדה נדחף ברחבה על ידי רוי רביבו, והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. יוסופה מוקוקו ניגש לבעוט, פרץ זינק נהדר והדף את ההזדמנות של אלופת אירופה לעלות ליתרון.

דקה 11: הזדמנות טובה לגרמניה כשדניס הוסינבאסיץ' השתחרר למצב בעיטה מחוץ לרחבה, הכדור חלף ליד העמוד של פרץ.

דקה 15: מוקוקו קיבל הזדמנות נוספת נהדרת כשהגיע לאחד על אחד מול פרץ שיצא בזמן ועצר את החלוץ הגרמני.

דקה 20: גול! נבחרת ישראל עלתה ליתרון בגאורגיה - אוסקר גלוך מצא את דור תורג'מן שבמבצע אישי יוצא מן הכלל חלף על לפני יאן אורל ביסק ובעט כדור חד לפינה הרחוקה. 0:1 לישראל!

דקה 26: גול! אנגלו שטילר מצא בכדור חופשי את ביסק שנגח אחורה והכניע את פרץ. גרמניה חזרה למשחק והשוותה ל-1:1.

רוי רביבו הנבחרת הצעירה של ישראל מכשיל את קווין שאדה הנבחרת הצעירה של גרמניה. GettyImages
שגיאה של המגן השמאלי. רביבו מכשיל את שאדה/GettyImages

דקה 37: יושה וגנומאן השתחרר נהדר באגף ימין, חתך לאמצע וברגל שמאל בעט פנימה לפינה הרחוקה של פרץ. השער של הגרמנים נפסל בעקבות נבדל של מוקוקו שהסתיר לשוער הישראלי את הכדור כשהיה מעבר לקו ההגנה של הנבחרת הישראלית.

דקה 41: יאניק קייטל חתך לאמצע מהצד השמאלי של הרחבה הישראלית, פרץ זינק מצוין והציל את ישראל מספיגה נוספת.

דקה 45: כרטיס אדום! עדן קארצב ראה צהוב שני והורחק - הקשר הישראלי גלש לרגליים של שטילר והשאיר את נבחרת ישראל בעשרה שחקנים למחצית השנייה.

דקה 54: שטילר הוציא מסירת רוחב למוקוקו שמתוך הרחבה בעט בנגיעה לא מספיק טוב והכדור יצא החוצה. מצב נהדר לגרמניה להפוך את התוצאה.

דקה 56: יאניק קייטל הגיע מקו שני ובעט כדור חזק מחוץ לרחבה של פרץ, אבל זה הלך רחוק מהמסגרת הישראלית.

שחקן נבחרת גרמניה הצעירה יאן אורל ביסק. Getty Images, GettyImages
השווה 6 דקות אחרי היתרון הישראלי. ביסק/GettyImages, Getty Images

דקה 62: מוקוקו פרץ דרך מרכז המגרש ובעט כדור שטוח מחוץ לרחבה של פרץ שקלט היטב את הניסיון הגרמני.

דקה 77: הנינג מטריצ'יאני ניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק שחלפה רחוק מהמסגרת הישראלית.

דקה 80: עוד עצירת פנדל של פרץ! גיל כהן פגע עם המרפק בפניו של טום קראוס והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. יאסיק אנגנקאם ניגש לבעוט ופעם נוספת השוער הישראלי עצר את הפנדל של הגרמנים!

דקה 90+2: שטילר נהנה מהרמה טובה לרחבה, אבל נגח מעל המסגרת של פרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully