וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל מעולם לא הייתה מעצמת כדורגל, אבל אולי היא מתקרבת לשם"

בספרד מתרשמים מהישגי הנבחרת הצעירות: "הכישרונות הרבים שמים את הכדורגל הישראלי על המפה". רוי רביבו במוקד: "הבן של אגדת סלטה עשה פריצה מטאורית". גם דור תורג'מן סחט מחמאות, ושוב הקרדיט ניתן לקראנקה: "מוכיח שההימור עליו היה מוצדק"

תקציר יורו עד גיל 21: נבחרת גרמניה הצעירה - נבחרת ישראל הצעירה 1:1/ספורט 1

ההצלחה של הנבחרות הצעירות של ישראל לא נעלמת מעיניהם של חובבי הכדורגל באירופה. בספרד התייחסו הבוקר (שישי) במספר כתבות ל-1:1 המרשים של הנבחרת הצעירה ביורו מול האלופה המכהנת גרמניה.

באחת הכתבות באתר "Besoccer", נכתב ש"ישראל מעולם לא הייתה מעצמת כדורגל עולמית, אבל אולי בעתיד הלא רחוק היא תתקרב לשם. יש לה מספר שחקנים שקרובים להפוך לכוח בכדורגל העולמי, והיא עושה עבודה טובה מאוד בפיתוח הכישרונות הצעירים שלה".

הכתבה הוקדשה לרוי רביבו, אליו מתייחסים בספרד כאל "בנו של אגדת סלטה ויגו".

"רביבו הוא אחד הכישרונות הכי מעניינים בישראל. בחודשים האחרונים הוא חווה קפיצה מטאורית הודות ליכולות שהוא מציג בנבחרות הצעירות", כתבו בהתייחס לפריצה של המגן במונדיאליטו, ולעובדה שערך הופעת בכורה במדי הנבחרת הבוגרת במשחק מול אנדורה בשבוע שעבר.

"רביבו רוצה להמשיך לשים את ישראל על מפת הכדורגל ביורו הצעירות, יחד עם הכישרונות הרבים לצידו. הוא בקושי שיחק במכבי תל אביב, אבל המעבר בהשאלה להפועל ירושלים עזר לו לחזור למסלול, ומכאן הוא יכול רק לעלות".

רוי רביבו הנבחרת הצעירה של ישראל לצד יושה וגנומאן הנבחרת הצעירה של גרמניה. GettyImages
דווקא אתמול הוא פחות הרשים מבדרך כלל, אבל המחמאות נמשכות. רוי רביבו מול גרמניה/GettyImages

כתב האתר "קאדנה סר" ברונו אלמאני, צייץ בסיום המשחק מחמאות לדור תורג'מן. באופן מפתיע, או שלא, את הקרדיט לפריצה של תורג'מן הוא ייחס לאייטור קראנקה שבקושי השתמש בו כמאמן מכבי תל אביב.

"תורג'מן ממשיך להותיר רושם חיובי אחרי שעורר עניין במונדיאליטו. הוא מסתמן כחלוץ מצוין שיודע לקרוא את המשחק, להחזיק בכדור עם הגב לשער ולייצר מצבים בקור רוח מרשים".

לדבריו של אלמאני, "קראנקה הימר על תורג'מן, ותורג'מן הוכיח שהוא צדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully