וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון דרבן את שחקניו: "אנחנו לא פחות טובים מגרמניה"

מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל נאם לפני ה-1:1 מול אלופת אירופה: "תפקידנו להוכיח שהם רק נולדו שם, אין ביניכם הבדל. יש לי הרבה מה להרוויח"

סינק ראיון סוף משחק גיא לוזון דניאל פרץ נבחרת ישראל הצעירה/ספורט 1

הנבחרת הצעירה של ישראל ממשיכה בהכנות שלה לקראת המחזור השני בשלב הבתים של היורו עד גיל 21, כשבראשון (19:00, ספורט1) היא תתמודד מול נבחרת אנגליה הצעירה.

שחקניו של גיא לוזון רשמו 1:1 מרשים במחזור הפתיחה מול אלופת אירופה, הנבחרת הצעירה של גרמניה, כשמחצית שלמה היו בחסרון מספרי ועם שתי הצלות פנדל של דניאל פרץ.

בהתאחדות לכדורגל העלו לרשתות החברתיות את הנאום של מאמן הנבחרת הצעירה שהלהיב והאמין שאפשר להוציא תוצאה טובה מול גרמניה: "אומרים לי 'באמת אין לך מה להפסיד'. מה זה אין מה להפסיד? כשאתה ואין לך מה להפסיד, אתה מפסיד בטוח. יש לי הרבה מה להרוויח. מעולם, ישראל לא ניצחה את גרמניה, בטח שלא ביורו. אפשר לשחק ככה, נראה מה יהיה וטוב. מעולם לא היה צ'אנס אמיתי להגיע לרבע גמר היורו, נבחרות צעירות או בוגרים".

צפו בנאום של גיא לוזון

המאמן הוסיף: "אמרו לי 'זה בונדסליגה, זה כוכבים - איך אפשר'. אם רוי (רביבו) היה נולד בקלן, איפה הוא היה משחק? הוא היה פסנתרן? הוא היה אותו שחקן פשוט בגרמניה. שם הם נולדו אז שם הם ישחקו, זה בלוף. תפקידנו להוכיח שכל ההבדל זה שהם רק נולדו שם. אנחנו היום בישראל לא פחות טובים מהם. לעשות את זה, זה לבוא ולתת כל תאקל בום, כל מצב ברשת ומעזים ומשחקים. שחקו משריקת הפתיחה, הם לא סופרים אותנו".

לסיום, התבדח לוזון ודירבן את השחקנים דרך יחסי ניצחון: "היחס בווינר הוא אחד ל-20, אחד ל-600, אחד ל-800. שמתי מאה אלף ש"ח, יאללה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully