וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס כבש, וסתם פיות עם מסר ברור: "די לשקרים"

בצל הדיווחים שהוא עומד לפרוש, החלוץ האורוגוואי כבש שער מצוין במדי גרמיו וחגג עם מחווה קלאסית. אשתו חיזקה את ידיו עם עוד מסר נחרץ

לואיס סוארס כובש במדי גרמיו, ושולח מסר לעולם/ספורט1, GREMIO

על רקע הדיווחים שלואיס סוארס עשוי להודיע בקרוב על פרישה מכדורגל, הלילה (בין חמישי לשישי) חלוץ גרמיו כבש שער מצוין ב-1:3 על אמריקה, וחגג עם תנועה אופיינית ששלחה מסר לתקשורת ולחובבי הכדורגל בעולם כולו: אל תבלבלו את השכל.

בברזיל דווח כי מצב ברכו הימנית של החלוץ מדאיג ביוחד. נשיא המועדון הברזילאי, אלברטו גרה, התייחס לאורוגוואי במהלך אירוע שקיימה גרמיו עם אוהדיה וסיפר עד כמה קשים הכאבים מהם סובל סוארס. "הוא זקוק להמון זריקות, המון טיפול תרופתי והוא הולך ומתקרב לגבול. וכשאתה מגיע לגבול, אין לדעת", אמר גרה כשנשאל אם יש אמת בדיווחים שסוארס שוקל לפרוש. נשיא גרמיו אף הוסיף שהמצב "חמור" והחלוץ בן ה-36 עשוי לעבור ניתוח להחלפת מפרק הברך בתותב.

לואיס סוארס, גרמיו. רויטרס
מצב מדאיג? סוארס/רויטרס

עוד כדורגל עולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

סוארס כבר סבל מהברך הימנית ב-2020, אז נותח בעקבות פציעה במניסקוס ונעדר במשך מספר חודשים מהמגרש. מאז שהגיע לגרמיו בתחילת השנה, הוא ביסס במהרה את מעמדו ככוכב עם 14 שערים ו-8 בישולים ב-26 משחקים.

אשתו אף כתבה ברשתות החברתיות, כשהיא מעלה תמונה שלו חוגג: "אתם חיים את החיים שלכם, אני חיה את החיים שלי, נמאס מהשקרים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully