וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בברזיל: לואיס סוארס עשוי להודיע על פרישה

החלוץ האורוגוואי בן ה-36 יצר קשר עם גרמיו ורמז על האפשרות לפרוש בעקבות פציעה טורדנית בברך ממנה לא מצליח להחלים. לאחרונה דווח כי עשוי להצטרף למסי באינטר מיאמי

"מחוץ לקווים": 20.6/צילום: אולפן וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

האם אחרי 847 הופעות במהלך הקריירה לואיס סוארס עשוי לפרוש מכדורגל? דיווח בברזיל רומז הערב (שלישי) כי החלוץ האורוגוואי של גרמיו הברזילאית, יצר קשר עם המועדון ורמז כי הוא צפוי לפרוש בקרוב. הסיבה לפרישה המפתיעה של סוארס היא כאבים מפציעה חוזרת בברך שמקשה עליו לחזור לשגרת החיים והאימונים הרגילה בחודשים האחרונים.

סוארס (36) עבר בחודש ינואר האחרון בהעברה חופשית מנאסיונל לגרמיו, במדיה רשם 25 הופעות, כבש 11 שערים ובישל 8 נוספים. לאחרונה דווח כי החלוץ עשוי לעזוב את הקבוצה מדרום אמריקה ולחבור לחברו הטוב, ליאונל מסי, באינטר מיאמי, אליה הצטרף הפרעוש בחודש האחרון.

לואיס סוארס, חלוץ נבחרת אורוגוואי. רויטרס
הכאבים יכריעו את הכוכב האורוגוואי? סוארס/רויטרס

במהלך הקריירה עבר בין נאסיונל להולנד, שם עלה לכותרות בכרונינגן ואייאקס. משם המשיך לליברפול והפך לאחד החלוצים הטובים בעולם, כשמעבר לברצלונה בקיץ 2014 סידר לו את גביע ליגת האלופות עם שלישיית ההתקפה המרהיבה יחד עם מסי וניימאר. בהמשך עבר לאתלטיקו, עימה זכה באליפות ספרד, ולאחר מכן שב לדרום אמריקה לקבוצה הראשונה שלו ומשם, כאמור, לגרמיו. במדי הקבוצות ונבחרת אורוגוואי כבש סך הכל 524 שערים ובישל 290 פעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully