וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס ערך ריאיון ראשון ונתן את גרסתו, "המתלוננת עוברת גיהינום"

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 19:47

הברזילאי הכחיש שאנס את הצעירה במועדון הלילה וטען: "האדם היחיד שאני צריך להתנצל בפניו זה אשתי". הבעיה: שינויי הגרסאות נמשכים, כולל ההסבר לפציעת הברך: "מין אוראלי"

ברצלונה אלופת ספרד: תקציר הניצחון 82:93 על ריאל מדריד במשחק השלישי בסדרת הגמר/ספורט1

דני אלבס מתעקש ש"האדם היחיד" שהוא צריך להתנצל בפניו זה אשתו, על רקע ההאשמות החמורות נגדו על תקיפה מינית ואונס של צעירה במועדון לילה בברצלונה. המגן לשעבר של ברצלונה ונבחרת ברזיל עשוי לספוג עונש מאסר של עד 12 שנות בעקבות טענות שאנס אישה בשירותים.

אלבס, 40, נמצא במעצר בקטלוניה מאז ה-20 בינואר לאחר שצעירה בה 23 טענה כי תקף אותה במועדון סאטון. הוא אמור לעמוד למשפט בין אוקטובר לנובמבר השנה, ואחרי שמספר בקשות לשחרור בערבות נדחו, הוא יישאר מאחורי סורג ובריח עד לתום המשפט. הערעור האחרון נדחה על ידי שופטי בית המשפט הגבוה בברצלונה, בשל חששות לכאורה שהוא יברח מהמדינה אם ישוחרר, אולי לברזיל.

בתחילה אלבס הכחיש הל וטען כי מעולם לא פגש את המתלוננת, אך מאוחר יותר שינה את גרסתו וטען שלא הייתה תקיפה וכי הייתה הסכמה. הוא הסביר ששינה את הגרסה כי לא רצה לפגוע באשתו, הדוגמנית ג'ואנה סאנז, ולהודות בפומבי שבגד בה. כעת, אחרי שהודה שבגד באשתו, הוא טוען שהוא חף מפשע.

"האדם היחיד שאני צריך להתנצל בפניו היא אשתי, ג'ואנה", אמר, "האישה שאיתה התחתנתי לפני שמונה שנים, שאני עדיין נשוי לה, ואיתה אני מקווה להמשיך לחיות כל חיי. כבר התנצלתי בפניה באופן אישי כאן בכלא, אבל אני חייב לעשות זאת בפומבי, כי הסיפור הוא פומבי, העבירה פומבית והיא ראויה להתנצלות פומבית.

"אלו היו ויהיו ימים קשים מאוד עבורה. אני מודה לה על כל מה שהיא עושה בשבילי. התפקיד שלה לא קל. אני אוהב אותה ובזמן הזה בכלא חשבתי הרבה על הנישואים שלנו. אני בטוח שלא טעיתי כשבחרתי בג'ואנה כאשתי. למרות שאולי היא כן עשתה טעות איתי".

יש לציין כי אשתו נפרדה מאלבס בפוסט במדיה החברתית. במכתב בכתב יד היא כתבה "ייקח שנים למחוק מזיכרוני את הדרך שבה הסתכל עלי" ו"הנה אישה חזקה עוברת לשלב הבא בחייה".

דני אלבס עם ג'ואנה סאנס. Mauricio Santana, GettyImages
מרוב גרסאות, הוא מאבד אמינות? אלבס וסאנז/GettyImages, Mauricio Santana
דני אלבס. אינסטגרם, דני אלבס, אתר רשמי
דני אלבס/אתר רשמי, אינסטגרם, דני אלבס

על אירועי הלילה שבו תקף לכאורה את מהמתלוננת אמר אלבס: "כל מה שקרה או לא קרה בתא השירותים, רק אני והאישה יודעים. באותו לילה כשהאישה שאיתה יש לי את הבעיה יוצאת מהשירותים מאחוריי, אני נשאר זמן מה ליד השולחן שלי. אני לא נשאר הרבה כי כבר היה מאוחר. אני עם חבר שלי ברונו, ואנשים אחרים פונים אליי לפני שאני עוזב. כשאני יוצא מהמועדון דרך מסדרון היציאה, אני יודע מהתמונות שאני עובר ליד המקום שבו האישה בוכה. לא ראיתי אותה.

"אם הייתי רואה אותה בוכה הייתי עוצר לשאול מה קורה. באותו רגע, אם מישהו אחראי על המועדון היה מבקש ממני לחכות כי אישה צעירה טענה שתקפתי אותה מינית, לא הייתי חוזר הביתה. עוד באותו לילה הייתי הולך לתחנת המשטרה לברר".

הוא טען שגילה את ההאשמות רק למחרת. "אף אחד לא אמר לי שם שום דבר", הוסיף אלבס. "עזבתי את סאטון בשלווה. הגעתי הביתה. התקלחתי כי אשתי כבר ישנה והתביישתי בבגידה שלי. הייתי עצבני. הלכתי לישון במיטה אחרת.

"חזרתי למקסיקו יומיים אחר כך לשחק ופורסם בכמה כלי תקשורת שאישה צעירה מאשימה את דני אלבס בתקיפה מינית. התקשרתי לעורכת הדין שלי, מירידה פואנטס. היא התייעצה עם בתי המשפט והבטיחה לי שאין תלונה ושאוכל לנסוע ולעזוב את ספרד בשקט נפשי מוחלט. בגלל זה עזבתי".

עוד הוסיף אלבס: "רקדנו מאוד קרוב במשך זמן מה. לא התנשקנו או משהו. אבל מהתנועות והמבטים היה ניכר שיש משיכה. היא אף פעם לא אמרה לי להפסיק. היא לא עשתה שום מחווה לרצות לעזוב. הדלת הייתה פתוחה כל הזמן, היא יכלה לעזוב כי ישבתי כמעט כל הזמן על מושב האסלה".

ואלבס מתעקש: "אף אחת מהתנועות האלה שהיא אמרה שהכרחתי אותה לעשות היא אמיתית, והשריטה שנשארה על הברכיים שלה היא בזמן שהיא ביצעה עליי מין אוראלי. אין סימן אחד על הגוף שלה".

במקביל, בהתאם לבקשת ההגנה, פסיכולוג מטעם ההגנה עומד לחקור את המתלוננת, והיא תידרש שוב להעיד ולספר את כל הסיפור מהתחלה. "היא עוברת גיהינום", נכתב בכלי התקשורת, על ההחלטה לאפשר לפסיכולוג מטעם עורכי הדין של אלבס לחקור אותה.

יש לציין שאלבס שינה גרסאות מספר פעמים, וכאמור, בתחילת טען שהוא לא יודע מי היא, לאחר מכן שהכחיש כי לא רצה לפגוע באשתו, בהמשך הכחיש שבכלל הייתה חדירה על אף שנמצא בגופה זרע שלו, וכעת הוא טוען לראשונה שהפציעות שלה בברך הן בגלל מין אוראלי. כמו כן, יש לציין שצילומי האבטחה מגבים את גרסתה של המתלוננת, כמו גם הצהרות העדים, כולל האחראי מטעם מועדון הלילה. בנוסף, עדה נוספת טענה שאלבס הטריד אותה מינית, אך לא התלוננה.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully