וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הצעקות לטיילור: אופ"א הרחיקה את מוריניו מ-4 משחקים

הפורטוגלי שצעק לשופט האנגלי לאחר גמר הליגה האירופית בו רומא הפסידה לסביליה: "אתה פאקינג בושה", לא יעמוד על הקווים בארבעת המחזורים הראשונים של המפעל בעונה הבאה

תקציר גמר ליגה אירופית: סביליה - רומא/ספורט1

שלושה שבועות אחרי גמר הליגה האירופית הסוער בו סביליה ניצחה 1:4 את רומא בדו-קרב פנדלים, ז'וזה מוריניו נענש על ידי אופ"א בהשעייה ל-4 משחקים מהמסגרת האירופית בעקבות המילים של המאמן הפורטוגלי לשופט אנתוני טיילור בסיום המשחק.

כאמור, לאחר שהג'אלורוסי לא זכו לשריקה על פנדל במשחק שנערך בבודפשט, מוריניו החל לצרוח על צוות השיפוט וביקר לאורך כל המשחק אותם על ההתנהלות, ובפרט את טיילור, השופט הראשי: "היה משחק מאוד אינטנסיבי, עם שופט שנראה ספרדי. היה חוסר צדק. אני מקווה שהשופט הזה יישאר בליגת האלופות וימשיך בלעשות את השטויות הללו בליגת האלופות, ויעזוב אותנו לנפשנו בליגה האירופית".

עם סיום המשחק ולאחר טקס ההנפה והמדליות, מוריניו הגיע לאזור חניית האוטובוסים באצטדיון וצעק אל עבר השופט האנגלי במקרה שתועד והופץ ברשתות החברתיות: "אתה פאקינג בושה". על הצעקה הזאת, אופ"א הענישה את הפורטוגלי שלא יעמוד על הקווים של רומא ב-4 המחזורים הראשונים של שלב הבתים בליגה האירופית בעונה הבאה.

ז'וזה מוריניו אחרי ההפסד של רומא בגמר הליגה האירופית. רויטרס
בחוץ ל-4 משחקים. מוריניו/רויטרס

האירוע בעקבותיו מוריניו נענש

בנוסף לענישה של מאמן רומא, גם אוהדי ווסטהאם נענשו על ידי אופ"א בעקבות זריקת הכוס שפגעה בראשו של כריסטיאן ביראגי, שחקנה של פיורנטינה. ארגון הכדורגל האירופי העניש את הפטישים במשחק ללא קהל חוץ באירופה ובמשחק נוסף ללא קהל על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully