וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה שוב חגגה, מוריניו תקף את השופט וטען: "רוצה להישאר כאן"

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 7:06

מלכת הליגה האירופית נרגשת אחרי עוד זכייה: "זה מדהים, רק אנחנו נלחמים ככה". מאמן רומא חיכה לאנתוני טיילור בחניון: "פאקינג בושה!" על עתידו אמר: "לשחקנים שלי מגיע יותר, וגם לי. קצת עייפתי מלהיות מאמן"

תקציר גמר ליגה אירופית: סביליה - רומא/ספורט1

הקבוצה הגדולה בתולדות הליגה האירופית סביליה עשתה זאת שוב, שזכתה אמש (רביעי) בתואר בפעם השביעית בתולדותיה. האנדלוסים ניצחו את רומא 1:4 בדו-קרב פנדלים אחרי 1:1 בתום 120 דקות, והראו שבמפעל הזה, הם בלתי ניתנים להכנעה.

"אני עדיין לא מאמין, זה ייקח זמן לעכל", אמר המאמן המנצח חוסה לואיס מנדליבר. כשנשאל על עתידו והאפשרות שיעזוב כעת, כשחוזהו הסתיים, השיב: "נראה, כרגע צריך רק ליהנות. טוב לי כאן, זה נהדר לעבוד עם החבר'ה האלה ויהיה מטורף לא להמשיך. האם אקבל הצעה? אני לא יודע. אני מקווה שנגיע לסיכום".

"זה מדהים", הוסיף הקפטן חסוס נבאס. "סבלנו הרבה העונה, ושוב עשינו זאת. תחילה היה נראה שהכל משתבש לנו, אבל הקבוצה הזו קמה ונתנה הכל. סביליה זה מועדון גדול, רק אנחנו נלחמים ככה. אם חוסה לא ימשיך, אני אכעס מאוד. מגיע לו להיות איתנו עוד שנים רבות".

והיתה גם מפסידה. ז'וזה מוריניו זעם על השופט אנתוני טיילור, וטען: "היה משחק מאוד אינטנסיבי, עם שופט שנראה ספרדי. היה חוסר צדק. אני מקווה שהשופט הזה יישאר בליגת האלופות וימשיך לעשות את השטויות הללו בליגת האלופות, ויעזוב אותנו לנפשנו בליגה האירופית".

מוריניו חיכה לאנתוני טיילור בסיום: "אתה פאקינג בושה!"

וזרק את המדליה ליציע

אף של"מיוחד" יש חוזה בג'אלורוסי גם לעונה הבאה, השמועות על עזיבה אפשרית לפריז סן ז'רמן לא פוסקות. "אני רוצה להישאר, אבל לשחקנים שלי מגיע יותר וגם לי", אמר. "אני רוצה להילחם. קצת עייפתי מלהיות מאמן, אבל אני רוצה להישאר. בעונה הבאה לא נהיה בליגת האלופות ובאופן מוזר אולי זה עדיף, כי אין פה סגל לליגת האלופות".

מוריניו, שרשם את הפסדו הראשון במעמד הגמר, הוסיף ואמר: "חייבים לנצח ביום ראשון כדי להגיע לליגה האירופית, אנחנו רוצים לחזור לכאן. אני עייף אבל גאה. כולנו הרוסים, פיזית ונפשית, אבל אני שב הביתה אדם גאה. השחקנים נתנו הכל בעונה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully