וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראסקו ביקר את קורטואה: "ההתנהגות שלו מאכזבת"

חברו לנבחרת של השוער סיפר לאחר הניצחון על אסטוניה כי שחקני בלגיה התאכזבו מנטישתו בעקבות פרשת סרט הקפטן: "זה רק פריט לבוש, אתה צריך להראות מנהיגות ואופי"

לוח שידורי יורו 2024/אופ"א

למרות הניצחון 0:3 על נבחרת אסטוניה אתמול (שלישי) בנבחרת בלגיה עדיין מתעסקים בנטישתו של טיבו קורטואה, שוער השדים האדומים, מהסגל בעקבות מה שלכאורה קורטואה טוען כפציעה, אך מתברר כהחלטה לא להעניק לו את סרט הקפטן.

כזכור, לפני ה-1:1 עם נבחרת אוסטריה, דומיניקו טדסקו בחר להעניק לרומלו לוקאקו את סרט הקפטן כשקורטואה יענוד את הסרט במשחק באסטוניה. לפי מאמן הנבחרת, השוער ניגש אליו וסיפר לו שהוא נעלב מההחלטה ועוזב את הסגל. לפי טענתו של קורטואה, העניין היה פציעה ובתקשורת הבלגית תהו אם יש קשר לחתונה שלו עם מישל גרציג בסוף החודש.

יאניק קראסקו, חברו של השוער לנבחרת, סיפר כי הוא לא אהב את ההתנהגות של קורטואה: "אנחנו מאוכזבים מהתגובה שלו. בסופו של דבר, הוא חלק מקבוצה ואחד משלושה קפטנים שיש לנו. הסרט הוא רק פריט לבוש, אתה צריך להראות מנהיגות ואופי. הוא בחר לעזוב. בין אם היו לו כאבים וזה מטעמי שמירה בעקבות הפציעה אנחנו לא יכולים לדעת, אבל אחת הסיבות שהוא נטש את הסגל הייתה קשורה לעניין סרט הקפטן".

טיבו קורטואה שוער נבחרת בלגיה. רויטרס
לא אהבו את ההתנהגות של השוער שנטש. קורטואה/רויטרס

שחקן הכנף של אתלטיקו מדריד הוסיף ואמר שהנבחרת ערכה פגישה עם המאמן דומניקו טדסקו, אך שעדיין לא הייתה להם ההזדמנות לשוחח עם קורטואה על המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully