וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל גרציג יצאה להגנת קורטואה: "אנשים חיכו להזדמנות להוריד אותך"

עודכן לאחרונה: 20.6.2023 / 8:58

ארוסתו הישראלית של שוער בלגיה על הסכסוך שלו עם המאמן: "אנשים הפיצו שמועות. אתה מנהיג אמיתי ואגדה. אף אחד לא ייקח ממך את היותך כדורגלן אגדי"

טיבו קורטואה ציין את הופעתו ה-100 במדי נבחרת בלגיה, בת זוגו מישל גרציג עלתה על הדשא והעניקה לו שי/ספורט1

טיבו קורטואה נמצא כעת במרכזה של סערה גדולה בבלגיה. שוער ריאל מדריד החליט בצעד קיצוני לנטוש את מחנה הנבחרת לפני משחק החוץ שלה באסטוניה במוקדמות יורו 2024. המאמן דומניקו טדסקו סיפר אמש (שני) במסיבת העיתונאים לקראת המפגש שהוא "המום" מכך שקורטואה החליט על דעת עצמו לעזוב בגלל סרט הקפטן.

קורטואה עצמו הגיב להודעה של טדסקו ואמר שהוא הופתע מכך שהוא שיתף דברים שנאמרו בין השניים בשיחה פרטית ושחלק ממה שהוא אומר לא משקף את המציאות. כעת, מי שיצאה להגנתו של קורטואה היא מישל גרציג, ארוסתו הישראלית של קורטואה שפרסמה סטורי באינסטגרם שלה שבו היא התייחסה לפרשה.

שוער נבחרת בלגיה טיבו קורטואה עם מישל גרציג. רויטרס
תמיכה בלתי מסוייגת בבעלה לעתיד. מישל גרציג עם טיבו קורטואה/רויטרס

גרציג כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "אף אחד לא יכול לקחת ממך את היותך כדורגלן אגדי, מנהיג, לוחם. אתה תמיד שם את המועדון והקבוצה בראש סדר העדיפויות ונותן מעצמך 1,000 אחוז. גם כשאתה סובל מכאבים, אתה אף פעם לא מוותר.

"מצער אותי לשמוע את השמועות שהופצו על ידי אנשים שרק חיכו להזדמנות להוריד אותך ולפגוע בשם שלך. האנשים הללו לא מבינים שאתה ההגדרה לכדורגלן ברמה הכי גבוהה שיש. כדורגלן שמשחק מהלב, שתומך בחבריו לקבוצה כסלע איתן. מנהיג אמיתי, אגדה. ואגדות אף פעם לא נופלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully