וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטואה נגד מאמנו בנבחרת בלגיה: "זה לא משקף את המציאות"

טדסקו הודה במסיבת עיתונאים שהוא "המום" מהחלטתו לעזוב מכיוון שלוקאקו נבחר לקפטן מול אוסטריה, השוער תקף בחזרה: "מאוכזב, פעם ראשונה שמאמן חושף שיחה שלי איתו"

טיבו קורטואה ציין את הופעתו ה-100 במדי נבחרת בלגיה, בת זוגו מישל גרציג עלתה על הדשא והעניקה לו שי/ספורט1

סערה גדולה בבלגיה בעקבות החלטתו של השוער והקפון טיבו קורטואה לנטוש את הנבחרת לפני משחק החוץ שלה באסטוניה במוקדמות יורו 2024. המאמן דומניקו טדסקו סיפר הערב (שני) במסיבת העיתונאים לקראת המפגש מחר שהוא "המום" מכך שקורטואה החליט על דעת עצמו לעזוב בגלל סרט הקפטן.

לפי טדסקו, שרק מונה למאמן נבחרת בלגיה השנה, סוכם כי החלוץ רומלו לוקאקו יענוד את סרט הקפטן במשחק מול אוסטריה, שהיה בסוף השבוע והסתיים ב-1:1, וכי קורטואה יהיה הקפטן במשחק באסטוניה. אלא שאתמול השוער ניגש לטדסקו ואמר לו שהוא נעלב מההחלטה לא לתת לו לענוד את סרט הקפטן ועל כן עוזב - כך כאמור לפי טדסקו שדיבר על הנושא בחופשיות במסיבת העיתונאים. בתקשורת הבלגית גם תהו אם ההחלטה של קורטואה לא קשורה לכך שהוא מתחתן בסוף החודש עם בחירת לבו, מישל גרציג שאף העניקה לו ביום שישי לפני המשחק נגד אוסטריה מגן הוקרה על מאה הופעות בינלאומיות.

טיבו קורטואה, שוער נבחרת בלגיה. רויטרס
עימות עם טדסקו. קורטואה/רויטרס

בעקבות הדיווחים הרבים ודברי המאמן במסיבת העיתונאים, קורטואה פרסם הודעה והבהיר: "הופתעתי לשמוע את המאמן במסיבת העיתונאים, הוא שיתף רק חלק ממה שנאמר בשיחה פרטית בינינו אחרי המשחק נגד אוסטריה. זו לא הפעם הראשונה ולא האחרונה שאדבר עם מאמן על דברים שקורים בחדר ההלבשה, אבל זו פעם ראשונה שמאמן מחליט לספר את תוכן השיחה בפומבי. אני מאוכזב מכך ואומר באופן חד וחלק שמה שהוא אמר לא משקף את המציאות.

"ביקשתי ממנו להימנע מסיטואציות שפגעו בנו בעבר. להיות קפטן נבחרת זו לא גחמה או החלטה אקראית וזה מה שניסיתי לומר לו ולהסביר, אבל לצערי לא הצלחתי. אני מתעקש על כך שלא דרשתי דבר וגם דיברתי עם חברי רומלו לוקאקו כדי להבהיר את הסיטואציה. אני גם מצהיר על כך שאין לי שום בעיה עם שחקנים בנבחרת. יתרה מכך, אתמול עברתי בדיקה והתגלתה בעיה בברך ימין שלי ולאחר שיחות בין הצוות הרפואי בנבחרת לצות הרפואי בקבוצה שלי (ריאל מדריד), הוחלט שאעזוב את מחנה האימונים כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully