וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו שבר שיא גינס, וסגר חשבון: "תענוג להוכיח לכולם שעוד לא פרשתי"

ההתרגשות מהטקס ("הופתעתי. להיכנס לספר גינס? וואו"), הסבל באיסלנד (חטפנו הרבה מכות") והאקסטזה לאחר שער הניצחון בדקה ה-90 ("לא אוותר על המקום שלי בקלות. אני כאן כדי להישאר"). הכוכב בחלום, ופורטוגל כולה מהללת: "זה הסיפור המושלם"

תקציר: איסלנד - פורטוגל 1:0/ספורט 1

זה לא יכול היה לקרות בצורה אחרת. אחרי הטקס והכניסה הרשמית לספר השיאים של גינס כשחקן הראשון אי פעם שמגיע ל-200 משחקים במדי נבחרת כלשהי, כריסטיאנו רונאלדו העניק לפורטוגל ניצחון 0:1 באיסלנד והשאיר אותה מושלמת במוקדמות היורו עם שער דרמטי בדקה ה-90. הקפטן בן ה-38 נאלץ להמתין דקה וחצי עד לאישור המיוחל מה-VAR, וברגע שהשופט הראשי הצביע לעבר נקודת האמצע רץ לחגוג באקסטזה.

זה היה השער ה-123 שלו במדי פורטוגל ובכך שיפר את שיאו ככובש הנבחרות המוביל בכל הזמנים. בקמפיין הנוכחי יש לו כבר חמישה שערים בארבעה משחקים ונבחרתו בדרך הבטוחה לעוד הופעה באליפות אירופה, כשהוא עצמו מתכוון להשתתף בטורניר בקיץ הבא.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל חוגג שער. Will Palmer/Allstar, GettyImages
בטירוף שלו. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, Will Palmer/Allstar

רונאלדו, שלערב אחד ראה את הכינוי המפורסם שלו משתנה בפורטוגל מ-CR7 ל-CR200, אמר בסיום: "יש לזה טעם מיוחד. הכבוד שקיבלתי לרגל המשחק ה-200, ציון האירוע עם השער הזה... באמת שלא יכולתי לבקש יותר. זה ספקטקולרי ובלתי נשכח. אני רוצה להודות לכולם על ההפתעה. להתאחדות שלנו, לחברים לנבחרת, לאיסלנדים. ממש נהניתי מזה, וגם כניסה לגינס. וואו!".

על המשחק אמר: "זו לא הייתה הופעה טובה שלנו, לא שיחקנו כפי שרצינו. איסלנד חיכתה נמוך עם משחק פיזי מאוד, חטפנו הרבה מכות. היו אולי 12-13 עבירות במחצית הראשונה, כמו שהמאמן שלנו אמר, אבל במוקדמות חשוב לנצח משחקים כאלה. זה היה קרב, הייתה כאן מלחמה וסבלנו. צריך להעריך את הגישה של כל השחקנים. כולנו נלחמנו עד הסוף, האמנו ואנחנו ראויים לברכות".

לתקשורת הפורטוגלית רונאלדו שלח מסר, אחרי הביקורות על כך שהוא לא צריך להיכלל בהרכב, ושהוא מקבל קרדיט מוגזם. "לא אוותר על המקום שלי סתם כך. אני כאן כדי להישאר", אמר, והבטיח: "המטרה שלי היא לא לעצור כאן, ולהמשיך לעוד הרבה הופעות, והרבה שערים. תענוג להוכיח לא רק לפורטוגלים אלא לכל העולם, שהקריירה שלי עדיין לא הסתיימה. אני פשוט רוצה להמשיך ככה, ולהוכיח שוב שוב שאני עדיין יעיל ושימושי על המגרש".

עוד בוואלה!

רונאלדו כבש וניצח בהופעה ה-200 בפורטוגל, ניקולאסקו עם צמד ב-2:3 על פולין

לכתבה המלאה

בנבחרת פורטוגל חגגו עם רונאלדו את ההישג האדיר. חלק מהשחקנים פרסמו ברכות ברשתות החברתיות, והמאמן רוברטו מרטינס הסביר באריכות מה הופך את הכוכב הבלתי נלאה לגדול כל כך.

"איך אפשר להסביר את תופעת כריסטיאנו רונאלדו? זו שאלה טובה, כי מי שלא רואה אותו ביומיום, מי שנמצא מחוץ לסיטואציה, פשוט לא יודע מה הסוד. אבל עכשיו אני רואה את זה בבירור - זו המחויבות האדירה שלו, התשוקה המדהימה להיות הטוב ביותר, ולהמשיך להתפתח מדי יום. לראות את זה, זה פשוט פנטסטי. אני מסתכל על רונאלדו, ולומד ממנו המון מדי יום. הוא ופפה עדיין מתאמנים כמו ילדים. הוא תמיד הראשון שמגיע לאימון, ותמיד יוצא ממנו אחרון".

לדבריו של מרטינס, "מבחינה פיזית, רונאלדו עדיין במצב נהדר. העובדה שהוא שיחק פעמיים 90 דקות תוך שלושה ימים, לא מפתיעה אותי בכלל. עם הכושר שלו, הוא היה מסוגל לשחק עוד שני משחקים מלאים השבוע".

מרטינס המשיך להתפייט, והסביר שהשער של רונאלדו בהופעתו ה-200 הוא "הסיפור המושלם".

"זה סיפור על מאמץ, על הקרבה, ועל מה שקורה כששני אלה נפגשים עם כישרון יוצא דופן. רונאלדו ראוי לזה. הוא אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully