וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה של וושינגטון: קטאר משקיעה, ווקצ'ביץ' ובולדווין הצטרפו לקוליבאלי

הוויזארדס בחרו בסנטר הסרבי בדראפט וקיבלו גם גארד מהווריירס, כחלק מהשינוי הכולל בקבוצה של אבדיה. ההפתעה: קרן קטאר רכשה 5 אחוז מהמועדון, בהשקעה ראשונה בספורט האמריקאי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.6/ספורט1

בילאל קוליבאלי עבר על הבמה בליל הדראפט כשהוא חובש כובע של אינדיאנה פייסרס שבחרה בו שביעי, כשלפתע מישהו צעק לו שהוא הועבר בטרייד לוושינגטון וויזארדס. קוליבאלי בן ה-18 לא ידע שלמעשה הוא הועבר לקבוצה אחרת, בעוד סצינה דרמטית עבורו, כחלק מחודשים בלתי צפויים לכדורסלן צעיר שהיה אלמוני והפך לשחקן בטופ-10 בדראפט.

הגארד הצרפתי שיחק לצד ויקטור וומבאניאמה בקבוצתו בצרפת מטרופוליטן. כאשר סקאוטים מה-NBA צפו בסנטר הענק, שנבחר ראשון כמובן, קוליבאלי ניצל את אור הזרקורים, ובלט. "אוי בנאדם. הכל קרה כל כך מהר," אמר קוליבאלי. "צפו שאבחר מאוחר יותר. אבל הפלייאוף עזר לי מאוד. סיימנו את העונה כל כך מאוחר. אני פשוט כל כך אסיר תודה, אסיר תודה להיות בוושינגטון די.סי עכשיו".

קוליבאלי, 2.01 מטר, השתפר ככל שהתקדמה העונה בצרפת, ואחרי שבחצי השני של העונה הסדירה רשם 23.5 דקות בממוצע לערב עם ממוצעים של 7.2 נקודות, 4.1 ריבאונדים - . בפלייאוף של קבוצתו הוא כבר השתדרג, שיחק כ-27 דקות למשחק, וקלע 8.8 נקודות, אליהן הוסיף 3.2 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים.

בילאל קוליבאלי, שנבחר על ידי וושינגטון וויזארדס בדראפט. רויטרס
בילאל קוליבאלי, שנבחר על ידי וושינגטון וויזארדס בדראפט/רויטרס
sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

קוליבאלי הוא חלק מהמפכה של וושינגטון, ששינתה את פניה בימים האחרונים, אחרי ששחררה את כוכביה קייל קוזמה, קריסטפס פורזינגיס ובראדלי ביל, וצירפה את ג'ורדן פול מגולדן סטייט (תמורת כריס פול) ואת טיוס ג'ונס. ג'ונס היה אחד הרכזים המחליפים הטובים בליגה, ובמדי ממפיס בעונה שעברה רשם 10.3 נקודות ב-43.8 אחוז מהשדה והוסיף 5.2 אסיסטים ו-2.5 ריבאונדים.

בנוסף, מתברר שוושינגטון קיבלה במסגרת הטרייד של ג'ורדן פול גם את פטריק בולדווין, הגארד שנבחר בשנה שעברה על ידי גולדן סטייט בסיבוב הראשון בדראפט. כמו כן, וושינגטון בחרה בבחירה ה-42 את טריסטן ווקצ'ביץ', הסנטר הסרבי בן ה-20, ששיחק העונה בפרטיזן בלגרד (2.13 מטר) ורשם 1.2 נקודות ביורוליג. לפני כן שיחק שנתיים בריאל מדריד. הוא נחשב לשחקן התקפה עם הרבה פוטנציאל, אבל בעייתי בהגנה. כמו כן, הוויזארדס בחרו גם בג'וליאן פיליפס, והעבירו אותו בטרייד לשיקגו תמורת מספר בחירות סיבוב שני.

טריסטן ווקצ'ביץ' שחקן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
השקעה נכונה? ווקצ'ביץ'/GettyImages, Sonia Canada

כל זה מגיע במקביל לדיווחים על כך שקרן ההשקעות של קטאר רכשה 5 אחוז מהחברה שמחזיקה בוויזארדס, כמו גם בקבוצות נוספות בעיר וושינגטון - הקפיטלס מליגת ההוקי והמיסטיקס מה-WNBA. זו הפעם הראשונה שבה ממשלת קטאר משקיעה בספורט האמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully