וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרייד משולש: פורזינגיס עבר לבוסטון, טיוס ג'ונס לוושינגטון

הפורוורד הלטבי מצטרף לסלטיקס החזקים, שהעבירו את מרכוס סמארט לממפיס. הקבוצה של דני אבדיה מקבלת את הרכז המחליף של ממפיס ובנוסף גם את גלינארי ומוסקאלה

פרשני ספורט1 על גיא לוזון לקראת יורו הצעירות/ספורט1

קבוצות ה-NBA החלו לפעול לקראת הדראפט שייערך בלילה שבין חמישי לשישי עם הצעות לטריידים אפשריים על בחירות ועם שחקנים רבים שהפכו לחופשיים בימים האחרונים. טרייד גדול התבצע הבוקר כאשר קריסטפס פורזינגיס, הפורוורד של וושינגטון וויזארדס וחברו של דני אבדיה לקבוצה, עובר לבוסטון החזקה בעסקה משולשת שבה מעורבת גם ממפיס.

במסגרת העסקה המשולשת הזו וושינגטון תקבל את טיוס ג'ונס, הרכז המחליף של ממפיס, שיהיה הרכז הפותח בוושינגטון בעוד שממפיס מקבלת את מרכוס סמארט, שהפך לבורג חשוב מאוד בבוסטון בשנים האחרונות. חוץ מג'ונס, גם דנילו גלינארי, מייק מוסקאלה והבחירה ה-35 בדראפט יעברו לוושינגטון.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה עם קריסטאפס פורזינגיס. Mike Stobe, GettyImages
עבר לבוסטון. פורזינגיס/GettyImages, Mike Stobe

פורזינגיס, שיהיה בן 28 באוגוסט, חווה את העונה הטובה בקריירה שלו אשתקד עם שיאי קריירה של 23.2 נקודות ו-8.4 ריבאונדים למשחק וגם 1.5 חסימות והוא יוסיף מימד חדש בצבע של הסלטיקס.

טיוס ג'ונס סיפק בעונה שעברה מספרים מרשימים של 10.3 נקודות והוסיף 5.2 אסיסטים מעמדת הרכז המחליף. אלא שבפלייאוף המספרים שלו צנחו ל-4.5 נקודות ו-3.7 אסיסטים למשחק.

סמארט היה בורג מרכזי מאוד בבוסטון שהגיעה לגמר המזרח בשנתיים האחרונות, כאשר אשתקד סיפק ממוצעים של 11.5 נקודות ו-6.3 אסיסטים בעונה הסדירה ובפלייאוף התעלה ל-14.9 נקודות למשחק ב-20 משחקים בהם שותף.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
טיוס ג'ונס ממפיס. רויטרס
חבר חדש לדני בוושינגטון. טיוס ג'ונס/רויטרס

כך או כך, אין ספק שוושינגטון נבנית מחדש, והיום ציינו בארה"ב בצורה משעשעת שדני אבדיה רק בן 22 אבל כרגע הוא השחקן הכי ותיק בקבוצה.

* חדשות נוספות הגיעו מכיוונו של כריס מידלטון, שניצל את סעיף היציאה בחוזהו והפך להיות שחקן חופשי. מידלטון, שהיה שותף לזכייה באליפות של מילווקי רשם שלוש הופעות באולסטאר ויהיה סחורה מבוקשת מאוד כעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully