וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרישה של קר והזמן שאוזל לקרי: הסיבות ל"הימור" על כריס פול

המאמן מאמין ש"זו החתיכה שהייתה חסרה בעונה שעברה", חלון ההזדמנויות של קרי הולך ומצטמצם, ויש גם רווח לטווח הרחוק. מה עומד מאחורי המהלך של גולדן סטייט, ההצהרה של ה-GM שהפכה לבדיחה וה"פרידה, של פול מדריימונד גרין

דני אבדיה מתאמן בפגרה/מתוך אינסטגרם

עונת ה-NBA בקושי הסתיימה, וחלון הטריידים כבר מספק אקשן ללא הפסקה. אחרי הטרייד הגדול במרכזו קריסטאפס פורזינגיס עבר לבוסטון, הוטלה אתמול (חמישי) פצצה נוספת: כריס פול עובר לגולדן סטייט. הרכז בן ה-38 שנואש לזכות באליפות ראשונה אחרי קריירה עשירה, מרשימה ואולי קצת מוחמצת, יחבור לסטפן קרי וקליי תומפסון וינסה להגשים סוף סוף את חלום הטבעת.

אבל המהלך של גולדן סטייט רחוק מלהיות טבעי או מובן לחלוטין, בהתחשב בכך שהקו האחורי כעת יהיה גם נמוך, וגם מלא בשחקנים מתבגרים. ג'ורדן פול שעבר לוושינגטון במסגרת הטרייד אולי לא עמד בציפיות בעונה החולפת, אבל צעיר יותר ובריא יותר מפול, ורק לפני מספר ימים הכריז הג'נרל מנג'ר מייק דאנליבי ג'וניור ש"הוא יהיה שחקן מאוד-מאוד משמעותי בקבוצה, ויישאר לפחות 4 שנים".

שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, אוטו פורטר ג'וניור עם שחקן פיניקס סאנס כריס פול. Christian Petersen, GettyImages
עכשיו הם יחד. קרי ופול/GettyImages, Christian Petersen

אז מה עומד מאחורי הצעד של הווריירס? כתב "האתלטיק" אנתוני סלייטר ניסה להסביר.

"בטווח המיידי, גולדן סטייט רוצה לנצל עד תום את חלון ההזדמנויות של סטף קרי לאליפויות. בקבוצה מאמינים שפול יתאים יותר למטרה הזאת מאשר ג'ורדן פול", ניתח סלייטר. "שני השחקנים לא סיימו את העונה טוב במיוחד, אבל גם העניין הפיננסי היווה פקטור. ג'ורדן פול היה אמור להרוויח בארבע השנים הקרובות 123 מיליון דולר. פול ירוויח 30.8 מיליון דולר בעונה הבאה, ולאחר מכן 30 מיליון דולר לא מובטחים. ההגעה שלו מאפשרת לווריירס להיות הרבה יותר גמישים בשנים הבאות".

"פקטור נוסף הוא מקצועי לחלוטין. גורמים בקבוצה מאמינים שסטיב קר מתלהב מאוד מהצירוף של פול. קר מאמין לאורך כל השנים שגולדן סטייט במיטבה כשיש לה פוינט גארד מסורתי כחלק מהרוטציה. בגלל זה הוא כל כך העריך את אנדרה איגודלה ושון ליבינגסטון, וזה מה שהוא הרגיש שהיה החתיכה החסרה בעונה שעברה. פול הוא ללא ספק פוינט גארד מסורתי, אבל ברור שההימור פה לא קטן".

בנוסף, בארה"ב מדווחים שמיד אחרי שעזב את הקבוצה, ג'ורדן פול הפסיק לעקוב אחרי דריימונד גרין ברשתות החברתיות - בעוד מהלך קטן אבל סמלי, שמחחיש קצת את המתיחות שהייתה בגולדן סטייט בשנה שעברה, אחרי התקרית בתחילת העונה שבה גרין חבט בפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully