וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקת לידיה של בית"ר ירושלים? "פאוק עושה לעצמה חיים קשים"

לפי ניתוח ביוון "ההעפלה לא הייתה מוטלת בספק בנסיבות רגילות", אבל היוונים "אדישים" בשוק ההעברות ו"בית"ר היא היריבה הכי קשה שאפשר היה לקבל". אבוקסיס ל-SDNA: "מנסים לארגן את הקבוצה כדי להגיע מוכנים"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 21.6/ספורט1

אם עבור בית"ר ירושלים ההגרלה נגד פאוק סלוניקי נחשבת קשה, הרי שגם את הקבוצה היוונית היא תופסת במצב לא אידיאלי - לפחות כך נכתב היום (חמישי) באתר SDNA לקראת המפגש הכפול בסיבוב המוקדמות השני בקונפרנס ליג. "פאוק עושה לעצמה חיים קשים", ניתחו ביוון. "בית"ר היא כנראה היריבה הכי קשה שהייתה יכולה לקבל במצב הנתון, ולא כי זו באמת משוכה גבוהה".

בתקשורת המקומית הפנו זרקור לחוסר הפעילות של פאוק בחלון ההעברות והבהירו שמצבה בגזרה הזו מטריד ביותר, כאשר חוסר החלטיות ושינויי כיוון בלתי פוסקים "חושפים את היעדר התכניות" במועדון.

"בית"ר תהיה יריבה קשה רק אם פאוק תאפשר זאת. בנסיבות רגילות ההעפלה כלל לא הייתה מוטלת בספק, אבל נראה כאילו הם לכודים במערבולת של אדישות ואומללות שרק גדלה מיום ליום, כששום חיזוק לא מגיע", נכתב ב-SDNA. "גם ללא העברות, לפאוק יש את השלד משנה שעברה כדי לעבור את בית"ר, אבל זה ברור שהיא הולכת על חבל דק".

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
היוונים לא מקלים ראש בקבוצה שלו. יוסי אבוקסיס/מאור אלקסלסי

עוד על בית"ר ירושלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

לאותו כלי תקשורת הראיין הבוקר מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס, שהתייחס להגרלה נגד פאוק. המשחק הראשון בין הקבוצות ייערך ב-27 ביולי ביוון והגומלין ב-3 באוגוסט בטדי. בית"ר מעולם לא העפילה לשלב בתים אירופי וגם שנה תעמוד מולה משוכה גבוהה בשלב הראשון בדרך לשם.

"אנחנו יודעים שפאוק קבוצה חזקה ויהיה לנו קשה, אבל כבר הוכח שבכדורגל הכל יכול לקרות. נעשה הכל בשני המשחקים וניתן את המקסימום כדי להשיג את המטרה, שהיא לעלות לשלב הבא", אמר המאמן בן ה-52.

על ההכנות לעונה הקרובה הוסיף אבוקסיס: "כרגע אנחנו בשלב שבו אנחנו מנסים לארגן את הקבוצה כדי שתהיה מוכנה למשחקים נגד פאוק. זכינו בגביע בישראל ב-23 במאי, אבל מאז כמה שחקנים עזבו את בית"ר. יש לנו הרבה עבודה ואני מקווה שיהיו משחקים טובים נגד פאוק".

ירדן שועה לצד לי און מזרחי בית"ר ירושלים. מחלקת המדיה - בית"ר ירושלים, אתר רשמי
בית"ר ירושלים מקווה להגיע מוכנה למפגשים עם היריבה היוונית/אתר רשמי, מחלקת המדיה - בית"ר ירושלים

פאוק אמנם זכתה באליפות יוון רק שלוש פעמים (האחרונה ב-2018/19), אבל מדובר בקבוצה גדולה וחזקה, עם בסיס אוהדים רחב ולא מעט ניסיון באירופה. את העונה החולפת פאוק סיימה במקום הרביעי ביוון ובימים אלו ממש היא עסוקה בשינויים בסגל שכוללים פרידה מכמה שחקנים ותיקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully