וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם שועה, אשכנזי וללא הזרים: בית"ר ירושלים קיימה אימון ראשון

20.6.2023 / 19:20

מחזיקת גביע המדינה החלה בהכנות שלה לקראת חזרה לפעילות מלאה עם סגל חסר במיוחד ושחקן הרכש היחידי עד כה הקיץ. במועדון גינו את הפגיעה ברכב של שטרסנוב: "הפעולות פוגעות במאמצים להילחם בעונש שספגנו"

מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל ויסמן

מחזיקת הגביע בית"ר ירושלים, קיימה היום (שלישי) אימון ראשון, כחלק מחזרת הקבוצה לפעילות ופתחה למעשה את אימוני טרום העונה שלה. זה עדיין לא היה אימון הפתיחה הרשמי והחגיגי, וגם האוהדים לא נכחו במתחם. בית"ר מתאמנת כרגע בסגל חסר מאוד, עם המון שחקנים צעירים, ללא כל הזרים שקיבלו אישורים להצטרף בימים הקרובים וגם ללא השחקנים שאיתם אין עדיין הסכמות להארכת חוזה, דוגמת אבישי כהן שנמצא במקביל במגעים עם קבוצה מקפריסין, הקפטן אופיר קריאף, הבלם אוראל דגני והקשר דן עזריה.

מי שכן נכחו באימון הערב, הם ירדן שועה, שגם איתו אמורים לשבת בקרוב במטרה לדון על חוזהו וכן הקשר יובל אשכנזי, שחקן הרכש היחיד שהצטרף עד כה. בנוסף, צמד המגנים שממשיכים לעונה נוספת, עמית כהן וגרגורי מורוזוב, גם נכחו באימון של הקבוצה של יוסי אבוקסיס.

יובל אשכנזי בית"ר ירושלים. מחלקת המדיה - בית"ר ירושלים, אתר רשמי
במדים הצהובים. אשכנזי/אתר רשמי, מחלקת המדיה - בית"ר ירושלים

במועדון הירושלמי המשיכו להתעסק גם בפגיעה ברכבות של הדיין אמנון שטרסנוב והוציאו הודעת גינוי: "מועדון הכדורגל בית"ר 'גשם' ירושלים מגנה את הפגיעה ברכבו של הדיין אמנון שטרסנוב. אנו חוזרים ומדגישים כי פעולות כאלו אינן עוזרות ואף פוגעות במאמצים הרבים שלנו להילחם בעונש שספג המועדון. מדובר בהתנהגות שאינה מקובלת ואנו קוראים שוב להרגעת הרוחות בצורה מיידית וללא דיחוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully