וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לאירופה? אבישי כהן במו"מ מתקדם עם קבוצה בקפריסין

20.6.2023 / 17:00

המגן ששיחק בבית"ר ירושלים בעונה החולפת וטרם הגיע להסכמות על הארכת חוזה בבירה, מבוקש באי השכן וצפוי לקבל החלטה בימים הקרובים

מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל ויסמן

המגן הימני, אבישי כהן, נמצא במגעים מתקדמים עם קבוצה בליגה הראשונה בקפריסין ובימים הקרובים הוא צפוי לקבל החלטות בנוגע למעבר לאי השכן. כהן, ששיחק בעונה האחרונה במדי בית"ר ירושלים והיה בין הבולטים בקבוצה, גם זומן לסגל נבחרת ישראל לצמד המשחקים נגד בלארוס ואנדורה.

המגן היה במהלך הקיץ במשא ומתן להארכת חוזהו בבית"ר, אך בשלב זה לא הגיעו הצדדים להסכמות, ובמקביל למגעים עם הקפריסאים הוא ממתין להצעה גבוהה יותר גם מבית"ר. כהן שעורר עניין גם אצל סגנית האלופה הפועל באר שבע שרצתה לצרפו, דחה בקיץ הצעה מהפועל חיפה וכרגע הוא שוקל יחד עם אנשיו את עתידו לקראת העונה הבאה.

המגן שוחח לאחרונה עם מספר שחקנים ששיחקו בקפריסין וקיבל מעט מושג, הן על הליגה עצמה והן על החיים באי השכן, והיותו אדם דתי הוא גם בדק פרטים בנוגע לשמירה על השבת והכשרות שם.

אבישי כהן, שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
אחרי עונה מוצלחת, בדרך מעבר לים? אבישי כהן/מאור אלקסלסי

המגן גדל בנוער של בית"ר ירושלים, הושאל פעמיים לבית"ר תל אביב רמלה והפועל קטמון, לפני שעבר לבני יהודה, שם הפך לשחקן הרכב והיה שותף לזכייה של הקבוצה בגביע המדינה. ב-2022 שב למועדון נעוריו וחתם בקבוצה מהבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully