וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולטראס בית"ר הם האלימים ביותר בישראל, מי שנוסע - שישים לב"

ביוון מזהירים אחרי הגרלת הקונפרנס ליג: "תקיפות מצדם הפכו לעניין שבשגרה". ומאיזה שחקנים פאוק סלוניקי צריכה להיזהר?

"מחוץ לקווים": 20.6/צילום: אולפן וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

בית"ר ירושלים הוגרלה היום (רביעי) מול פאוק סליניקי בסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג, ולכן ביוון ערכו לאוהדי הכדורגל המקומי היכרות עם מחזיקת הגביע הישראלית, כולל דגש על האגף הפרובלמטי בקהל שלה.

"לבית"ר יש קהל מהגדולים בישראל. האוהדים שלה נחשבים לנלהבים והאלימים ביותר במדינה", נכתב באתר Sportal. "תקיפות מצד האולטראס הפכו לעניין שבשגרה בישראל. אוהדי פאוק ששוקלים לנסוע למשחק בירושלים בהחלט צריכים לשים לב לכך".

ב"גאזטה" ציינו את המאבק החריף בין המועדון (לרבות ארגון "לה פמיליה") להתאחדות לכדורגל בעקבות ההרחקה מגביע המדינה, והדגישו את התערבותה של אופ"א שקבעה כי אין בסמכותה של ההתאחדות למנוע מבית"ר השתתפות במפעל אירופי, זכות אותה הרוויחו הצהובים-שחורים דרך הזכייה בגביע כמובן.

אוהדי בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
ביוון מזהירים מפניהם. אוהדי בית"ר ירושלים/מאור אלקסלסי

ומה בנוגע לשחקנים הבולטים בקבוצה של יוסי אבוקסיס? ובכן, בתקשורת היוונית מזהירים את פאוק בעיקר מיון ניקולאסקו, דנילו אספרייה - ובצדק - כשגם ירדן שועה הוזכר. אלא שעד המפגש בין הקבוצות ב-27 ביולי, כלל לא בטוח שהשלושה עדיין ישחקו בבית"ר, שכן ניקולאסקו מקפיד להעלות את המניה שלו עם יכולת נהדרת בנבחרת מולדובה אחרי עונה גדולה בבית"ר, אספרייה בכלל מעוניין לחזור לקולומביה, ושועה שואף להשתדרג כלכלית לאחר שהוליך את טבלת המבשלים בליגת העל בעונה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully