וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "היו רגעים שסבלתי מאוד. התחרטתי, ואני מאושר על כך"

הכוכב נזכר בפרישה הזמנית מנבחרת ארגנטינה: "לא נכנעתי למרות שקיבלתי הרבה מכות. ידעתי שלזכות בתואר עם הנבחרת יהיה מיוחד"

תקציר: ארגנטינה - אוסטרליה 0:2/ספורט 1

לכבוד ציון חצי שנה מאז הזכייה של נבחרת ארגנטינה בגביע העולם, חברת "אדידס" הפיקה סרט קצר בהשתתפות שחקני האלביסלסטה, כולל הקפטן ליאונל מסי. הכוכב שהשיג הכל בקריירה חזר אחורה ל-2016, אז הכריז על פרישה מהנבחרת אחרי הפסד מתסכל לצ'ילה בגמר הקופה אמריקה.

מסי, שחזר בו מאותה החלטה לאחר כשנה מחוץ לנבחרת, וכידוע השיג בהמשך את תארי הקופה אמריקה, הפינליסימה והמונדיאל, סיפר: "בשבילי לשחק בנבחרת היה גאווה גדולה מאוד. עשיתי את זה ברצון גדול, אמנם היו רגעים שסבלתי מאוד והגעתי למצב שאני מודיע שלא אשחק יותר בנבחרת, אבל אני מאושר שהתחרטתי על האמירה הזאת, חזרתי והשגתי את כל זה. זה שלא נכנעתי למרות כל כך הרבה מכות שקיבלתי, יותר חשוב מכל השאר".

מספר 10 של אלופת עולם הוסיף: "לא רציתי להישאר עם תחושה שפספסתי הזדמנויות ולא ניצלתי אותן, או שלא הייתי שם כדי לנסות. כבר היה לי הכל ברמת המועדונים וברמה האישית, והיה חסר לי תואר בנבחרת, וידעתי שלזכות איתה במשהו יהיה מיוחד בגלל הדרך שבה אנחנו חיים כדורגל בארגנטינה".

עוד על ליאו מסי

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ללא מסי, נבחרת ארגנטינה תקיים היום משחק ידידות אצל אינדונזיה היום (15:30, שידור ישיר בספורט4) ותנסה לרשום ניצחון נוסף, אחרי שגברה 0:2 על אוסטרליה ביום חמישי האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully