וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השער המהיר בקריירה, הרצף הכי ארוך בנבחרת: כל משחק של מסי הוא שיא

מספר 10 חגג שער ראשון בקריירה בדקה 2 וסופר שבע הופעות בנבחרת ארגנטינה בהן מצא את הרשת. הבקיע 22 שערים ב-14 המשחקים האחרונים. וגם: הרצף המרשים של האלביסלסטה

תקציר: ארגנטינה - אוסטרליה 0:2/ספורט 1

בייג'ינג קיבלה את נבחרת ארגנטינה בטירוף - ובמיוחד את ליאו מסי - ומספר 10 של אלופת העולם גמל לאוהדים המקומיים בענק במשחק הידידות מול אוסטרליה היום (חמישי), בו העלה את האלביסלסטה ליתרון 0:1 כבר בדקה השנייה. למעשה, השער הנפלא הזה בבעיטה מחוץ לרחבה קבע שני שיאים חדשים בקריירה של הפנומן הארגנטינאי.

מסי מצא את הרשת 79 שניות אחרי שריקת הפתיחה, ובכך כבש את השער המהיר ביותר בקריירה שלו. הקודם היה במדי ברצלונה, תוך 2:06 דקות נגד צ'לסי בשמינית גמר ליגת האלופות ב-2018, ובמדי התכלת-לבן של נבחרתו השער הכי מהיר עד היום היה לאחר 2:46 דקות מול ניגריה במונדיאל 2014.

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. רויטרס
שובר שיאים בכל משחק. מסי חוגג/רויטרס

בנוסף, מסי כבש בכל שבע ההופעות האחרונות שלו במדים הלאומיים: מול אוסטרליה, הולנד, קרואטיה וצרפת בשלבי הנוקאאוט של המונדיאל בקטאר, נגד פנמה וקוראסאו במשחקי הידידות בארגנטינה בחודש מרץ, וכמובן היום. מדובר ברצף הארוך ביותר בקריירה של הפרעוש בנבחרת ארגנטינה. בעבר היו לו שני רצפים של שישה משחקים שהוא הבקיע בהם, כשהרצף השני מביניהם היה בשנה שעברה ונקטע במשחק נגד פולין בשלב הבתים בגביע העולם.

זו הפעם הראשונה שמסי כובש בדקה השנייה במשחק כלשהו, כך שהדקה הראשונה נותרה היחידה שהכוכב מעולם לא חגג בה שער עד היום.

בסך הכל סופר מסי 103 שערים לזכות נבחרת ארגנטינה, מהם 22 ב-14 המשחקים האחרונים, אשר בהם הוסיף חמישה בישולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים. PEDRO PARDO/AFP, GettyImages
ממשיכים לחגוג את הזכייה במונדיאל. נבחרת ארגנטינה/GettyImages, PEDRO PARDO/AFP

נבחרת ארגנטינה עומדת על 34 משחקים רצופים בהם עלתה ליתרון ראשונה, מאז ה-1:1 הביתי נגד פרגוואי בנובמבר 2020 במסגרת מוקדמות מונדיאל 2022. אלופת העולם ניצחה ב-26 מאותם משחקים, סיימה שישה בתיקו והפסידה אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully