וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות ממתינים למשטרה, מכירת הכרטיסים לאנדורה עדיין מוקפאת

17.6.2023 / 12:56

בראשון תיערך הערכת מצב בה המשטרה תחליט אם היא לוקחת אחריות על אבטחת המשחק, אותו מאיימים לפוצץ אוהדי בית"ר. בהתאחדות מאמינים: אפשר למכור עוד אלפי כרטיסים

"מחוץ לקווים" על נבחרת הנוער - 15.6/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

דריכות מאוד גדולה בנבחרת ישראל ובהתאחדות לכדורגל לקראת ההחלטה אם לפתוח מחדש את מכירת הכרטיסים למשחק מול אנדורה מחרתיים (שני). רק מחר בבוקר תערוך המשטרה ישיבת הערכת מצב בדרג גבוה, ממנה אמורה לצאת הבשורה בנוגע לאפשרות לחדש את מכירת הכרטיסים שהופסקה ביום רביעי על רקע איומי אוהדי בית"ר ירושלים לפרוץ לכר הדשא בטדי במהלך המשחק.

כבר ביום חמישי התקיימה פגישה אצל השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, אבל גם בסיומה לא התקבלה החלטה אם לחדש את המכירה. עד כה נמכרו 12 אלף כרטיסים למשחק ובהתאחדות לכדורגל מעריכים כי אם תחודש המכירה, אפשר יהיה למכור עוד כמה אלפי כרטיסים בזכות הניצחון על בלארוס אמש, העובדה שיש פגרה והכדורגל חסר לקהל, וההתעניינות שגברה הקיץ בעקבות הצלחת הנבחרת עד גיל 20 במונדיאליטו.

המשטרה תצטרך לקבל מחר החלטה האם היא מקבלת על עצמה לאבטח את המשחק ברמה הכי גבוהה ולמנוע אפשרות של פריצה לכר הדשא, מהלך שיסכן את ישראל מול אופ"א שמעודכנת בכל ההיבטים.

אוהדי בית"ר ירושלים פורצים לדשא, גמר גביע המדינה 2023. ברני ארדוב
איום הפיצוץ עדיין מרחף. אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

עוד בנושא האיום על משחק הנבחרת

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הנבחרת תשוב הערב לישראל ותיסע מנתב"ג למלון בירושלים. מחר ייערכו האימון המסכם ומסיבת העיתונאים. אלון חזן יצטרך לבדוק מה שלום השחקנים שעלו אמש עם וירוס. המאמן הלאומי שוקל שינויים בהרכב אחרי שהמחליפים שלו עשו את ההבדל במחצית השנייה נגד בלארוס. האופציות שיישקלו: שון וייסמן במקום תאי בריבו, דולב חזיזה במקום ליאל עבדה ואוסקר גלוך על חשבון רמזי ספורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully