וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר שוקלת פנייה לבית משפט אזרחי, נעצרה מכירת הכרטיסים לאנדורה

במועדון נערכים לצעד הבא אחרי העונש הכבד שהוטל, ובינתיים ההתאחדות חוששת שאוהדי בית"ר ינסו לפוצץ את המשחק של הנבחרת

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

בית"ר ירושלים סוערת אחרי העונש הכבד שהושת עליה אתמול (שלישי) אחרי הערעור בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל: הפחתת שלוש נקודות בפועל, הרחקה מגביע המדינה בעונה הבאה, קנס של 70 אלף שקל והפחתת נקודות על תנאי.

במועדון התייעצו במהלך הלילה עם המחלקה המשפטית וכעת נשקלת פנייה לבית משפט אזרחי, על מנת לנסות ולשנות את רוע הגזירה. הטענה המרכזית של ראשי בית"ר היא שמדובר בעונש כבד, לא פרופורציונלי לאירועים, ועוד באירוע שהיה כולו תחת הארגון והניהול של ההתאחדות לכדורגל. אופציה נוספת שעלתה על הפרק היא להגיש ערעור נוסף ובקשת התכנסות של בית הדין העליון של ההתאחדות, בהרכב מורחב של חמישה דיינים, אחרי שבדיון אמש נכחו שלושה דיינים בלבד.

ברק אברמוב, בעלים בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
מה יהיה הצעד הבא? אברמוב/מאור אלקסלסי
נעצרה מכירת הכרטיסים למשחק הנבחרת נגד אנדורה. מתוך אתר "לאן", צילום מסך
נעצרה מכירת הכרטיסים למשחק הנבחרת נגד אנדורה/צילום מסך, מתוך אתר "לאן"

גם בקרב אוהדי הקבוצה הרוחות סוערות החל מרגע פרסום העונש הכבד. אנשי בית"ר הוצפו במאות הודעות של אוהדים שקוראים למועדון לא לשתוק ולא להסכים עם העונש שהושת על הקבוצה. היו אוהדים שאף קראו לבעלים ברק אברמוב לא להופיע לעונה הבאה אם העונש לא ישתנה.

בחלק מקבוצות האוהדים ברשתות החברתיות עלו קריאות לצאת ולהפגין נגד ההחלטה, ואף פורסמו איומים של אוהדים שמתכוונים להגיע ביום שני הקרוב למשחק נגד אנדורה באצטדיון טדי, במטרה לפוצץ את המשחק. הבוקר נודע שההתאחדות לכדורגל עצרה את מכירת הכרטיסים למשחק אחרי שברשתות החברתיות התפרסמו איומים של אוהדי בית"ר שמתכוונים לנסות לפרוץ לכר הדשא במהלך ההתמודדות.

ארגון אוהדי בית"ר ירושלים "לה פמיליה" כבר הודיע הבוקר ש"מהערב אף אחד לא חסין" ובמהלך היום יפרסם פרטים נוספים על צעדי המחאה הבאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully