וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השחקנים גיבה את מוראנט: "נפעל לקצר את ההשעייה"

השחקן של ממפיס גריזליס שהושעה קיבל גב מטמיקה טרמאגליו: "הוא הביע חרטה ולקח אחריות, זה לא הוגן להעניש בחומרה כזאת לפי מקרי העבר". 'נייקי' הודיעה שתמשיך עם חוזהו: "נתמוך בו על ומחוץ לפרקט"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.6/ספורט1

לאחר שהעלה לרשתות החברתיות תיעוד שלו מחזיק באקדח, ג'ה מוראנט קיבל אתמול (שישי) את העונש הרשמי מה-NBA של השעייה ל-25 משחקים. הגארד של ממפיס גריזליס קיבל בהבנה את העונש והוציא הודעה לפיה הוא מתנצל על הדברים שנעשו ויוכיח שהוא "אדם טוב יותר".

יושב ראש איגוד השחקנים, טמיקה טרמאגליו, יצא בהודעה אחרי ההשעייה של מוראנט וקרא לקצרה: "ג'ה הביע חרטה, צער ואחריות על המעשים שלו. אנחנו תומכים בו. אנחנו מאמינים כי זה לא הוגן והגיוני לתת עונש כל כך חמור לפי מקרי העבר בליגה. נבחן את האפשרויות יחד עם ג'ה על מנת לפעול בצעדים שיבואו".

עוד ב-NBA

ג'ה מוראנט, ממפיס גריזליס מטביע. רויטרס
ישוב מוקדם מהצפוי? מוראנט/רויטרס

מלבד הליגה והקבוצה שהשעו את מוראנט, היו סימני שאלה לגבי שיתופי פעולה עסקיים של השחקן בעקבות התנהגותו הפרובוקטיבית. חברת 'נייקי' למשל, עימה לשחקן יש חוזה שימשיך למרות האירועים האחרונים, הוציאה הודעה וגיבתה את הסופרסטאר של ממפיס: "אנחנו שמחים שג'ה לקח אחריות על המעשים שלו ודואג לעצמו. נמשיך לתמוך בו על ומחוץ לפרקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully