וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריאל פייבוריטית ברורה לצירוף אמבפה" - אבל אל תספידו את יונייטד

ברחבי העולם מנתחים את הסיטואציה הדרמטית: אל חלאיפי יעדיף למכור אותו לשדים האדומים אם יהיו בבעלות קטארית. דיווח: הבלאנקוס יציעו 200 מיליון יורו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.6/ספורט1

הכדורגל הצרפתי סוער על רקע עתידו של קיליאן אמבפה. היום (שלישי) הגיב כוכב פריז סן ז'רמן לדיווחים ב"לה פריזיאן", לפיהם הוא רוצה לעבור לריאל מדריד עוד הקיץ, וצייץ: "כבר אמרתי בעבר שאמשיך לשחק בפריז סן ז'רמן גם בעונה הבאה, אני מרוצה במועדון".

חרף ההכחשה הזו, בתקשורת הצרפתית לא משוכנעים ב-100 אחוז שאמבפה ילבש את מדי פריז סן ז'רמן בעונה הבאה. "פריז צריכה לפתוח את הדלת לעזיבה", הסביר לואיק טאנזי מ"לאקיפ". "לפי הבנתי, הוא יעזוב כי הוא לא מעוניין להאריך את חוזהו והעמדה שלו לא תשתנה. אני לא חושב שגם העמדה של פריז לא תשתנה, אז לדעתי הדלת תיפתח לפני סגירת החלון. הדבר המסובך כרגע הוא להגיע לסיכום עם ריאל מדריד, כי פ.ס.ז' לא רוצה להעניק למדריד מתנות. ריאל תנסה להשיג את קיליאן במחיר נמוך, היא לא תרצה לשלם סכומי עתק לשחקן בשנה האחרונה לחוזה שלו".

טאנזי הוסיף ואמר: "לדעתי קיליאן רוצה להגיע לריאל במהלך הקריירה שלו, אבל גם ליברפול בתמונה כבר מספר שנים. היא בקשר עם משפחתו בשנים האחרונות. הייתי מוסיף גם את מנצ'סטר יונייטד, כי יש לה פרויקט חדש עם בעלים חדשים. אבל ריאל פייבוריטית ברורה".

קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן. רויטרס
לאן עכשיו? אמבפה/רויטרס

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ואכן, לפי "אל פאיס", קבוצת הרכישה הקטארית שמנסה להשתלט על מנצ'סטר יונייטד סימנה את אמבפה כיעד המוביל שלה לקיץ הקרוב, והכוכב רואה באפשרות לעבור לאולד טראפורד "מעניינת". נאסר אל-חלאיפי יעדיף למכור לבני ארצו, כך נטען באותו דיווח, ולא לריאל מדריד שלפי "לאקיפ" מוכנה להשקיע ברכישתו כ-200 מיליון יורו ומרוצה מאוד ממהלכיו האחרונים, במטרה להגיע לבלאנקוס במוקדם או במאוחר.

קאבה סולקול מ"סקיי" הוסיף: "פריז הבהירה שהוא לא יעזוב בחינם בקיץ הבא, אז היא כנראה תמכור אותו כעת. אם הוא יעבור לריאל הוא יצטרך להסכים לקיצוץ במשכורת, אני לא רואה איך ריאל יכולה לשלם לו כל כך הרבה, בעיקר עם חוקי הפייר פליי וצירוף ג'וד בלינגהאם.

"קבוצות הפרמיירליג הרבה יותר עשירות. סיטי התעניינה בעבר, אבל האם היא זקוקה לו? יש לה את ארלינג הולאנד. יונייטד כרגע לא יכולה להרשות לעצמה עסקה כזו, אולי עם הבעלות החדשה כן. ליברפול מעריצה שלו כבר שנים רבות, אבל אם היא נסוגה מעסקת בלינגהאם בגלל הסכומים, לא ברור כיצד תעמוד באמבפה. יש אופציות - צ'לסי, ערב הסעודית... אני עדיין חושב שאולי זו טקטיקת משא ומתן מצד אמבפה ואולי הוא יישאר בפריז ואפילו יחתום על חוזה חדש. אם הם יבחרו למכור אותו, לדעתי הם יעדיפו שלא לשלוח אותו למדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully