וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה: "אשאר בפ.ס.ז' בעונה הבאה, בקבוצה ידעו שלא אאריך חוזה"

עודכן לאחרונה: 13.6.2023 / 16:11

החלוץ התייחס לראשונה לפרסומים: "הודעתי כבר ביולי 2022, המכתב עכשיו היה כדי לאשר זאת". דיווח: הבעלים אל חלאיפי זועם על הכוכב הסורר ורוצה למכור אותו לכל קבוצה, פרט לריאל. במדריד טוענים: הוא התנצל שלא עבר אלינו בקיץ הקודם

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.6/ספורט1

קיליאן אמבפה לא ישחק בעונה הבאה בפריז סן ז'רמן. זה כבר כמעט בטוח, אחרי שהכוכב הגדול שלח מכתב לראשי המועדון והבהיר להם שהוא לא מתכוון להאריך את חוזהו, שיפוג בקיץ הבא. אמבפה עצמו גם התייחס היום לפרסומים ביממה האחרונה ואישר ל-AFP: "המועדון ידע מה-15 ביולי 2022 שההחלטה שלי היא לא להאריך את החוזה והמטרה היחידה של המכתב הייתה לאשר את מה שכבר הודעתי להם. מעולם לא שוחחתי עם פריז סן ז'רמן על הארכת החוזה".

יש לציין ששעה קלה לאחר מכן, בתגובה לידיעה ב"לה פריזיאן" לפיה הוא רוצה לעבור לריאל מדריד עוד הקיץ, צייץ: "כבר אמרתי בעבר שאמשיך לשחק בפריז סן ז'רמן גם בעונה הבאה, אני מרוצה במועדון".

היעד האידיאלי עבור אמבפה הוא ריאל מדריד, שמחזרת אחרי השחקן כבר כמה שנים וכמעט החתימה אותו בקיץ. הבלאנקוס גם זקוקים כעת הרבה יותר לסקורר חדש שיצטרף במקום קארים בנזמה, אלא שכעת, כך מסתבר, בפריז מחפשים "נקמה" ולא ימהרו למכור את הכוכב שלהם דווקא לריאל מדריד.

ויניסיוס ג'וניור שחקן ריאל מדריד, קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
ישחקו יחד בעונה הבאה? אמבפה וויניסיוס/רויטרס

בצרפת מדווחים שנאסר אל חלאיפי הבעלים הכל יכול של פריז זועם על המכתב ששלח אמבפה ולטענתו הוא נובע בעקבות לחץ שמופעל על הכוכב מצד ריאל מדריד והנשיא שלה פלורנטינו פרז. אל חלאיפי, כך על פי הדיווח, מעוניין למכור את הכוכב שלו הקיץ כדי שלא לאבד אותו חינם בקיץ הבא, אבל זה יהיה "לכל קבוצה אחרת, חוץ מריאל מדריד".

ובינתיים, במדריד טוענים שהמכתב שאמבפה שלח לראשי פריז היה אמור להישלח בקיץ הקודם בעקבות הלחץ של ריאל מדריד להחתימו. ב"אס" טוענים שהקטארים זועמים על אמבפה, שלא מוגדר כבר כ"שחקן שלא ניתן להעברה" אלא להיפך, הוא נמצא על המדף. אמבפה מצידו כבר התנצל בפני פלורנטינו על כך שלא עבר לריאל מדריד בקיץ הקודם.

עוד מדווחים בספרד שבעקבות הגעתו הצפויה של אמבפה, ריאל מדריד תוותר על האפשרות להחתים את הארי קיין וקאי האברץ, שהיו חזק על הכוונת שלהם עד עתה. אבל לאן יכול אמבפה לעבור אם לא לריאל מדריד? הכוכב הגדול עוד לא בן 25 ומעבר לכסף של סעודיה לא בא בחשבון. הקבוצות היחידות שהוזכרו בהקשר שלו ומסוגלות לעמוד בתנאי העברתו הן מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי האנגליות.

שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה עם נאסר אל חלאיפי. רויטרס
אל חלאיפי ואמבפה רק לפני שנה/רויטרס

לצ'לסי יש תקציב בלתי מוגבל מאז שטוד בולי רכש את המועדון, אבל הקבוצה לא תשחק באירופה וקשה להאמין שאמבפה יסכים להגיע אליה. מנצ'סטר יונייטד היא האופציה הריאלית מבין השתיים, אבל כרגע מעבר של אמבפה לקבוצה שהיא אינה ריאל מדריד נראה כמו תסריט קלוש מהמציאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully