וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 13.6: ברצלונה תרכוש את ויטור רוקה ב-40 מיליון יורו

הכוכב בן ה-18 של פרנאנסה ונבחרת ברזיל עובר לקטלוניה, בעוד ג'ורדי אלבה עשוי להתאחד עם מסי בארה"ב. לוקאס הרננדז ביקש לעזוב את באיירן לטובת פ.ס.ז', גם לי קאנג-אין בדרך. מו"מ מתקדם למכירת מחרז ממנצ'סטר סיטי לאל איתיחאד הסעודית שכבר צירפה את בנזמה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.6/ספורט1

רשמי

* ליברפול השאילה את קלווין ראמזי לפרסטון מהצ'מפיונשיפ. המגן הימני שיחגוג 20 בחודש הבא, שנמנה על סגל נבחרת סקוטלנד, נרכש רק בעונה שעברה מאברדין תמורת כ-10 מיליון ליש"ט.

* לוקה ואלדשמידט, החלוץ בן ה-27 שלא מצא את מקומו בוולפסבורג, הושאל לעונה אחת לקלן.

* הופנהיים החתימה לארבע שנים את הקשר בן ה-25 יוליאן יוסטבן, עליו שילמה 1.3 מיליון יורו לפאדרבורן.

* סינסינטי FC מליגת ה-MLS רכשה תמורת 7 מיליון דולר את ארון בופנדזה, חלוץ נבחרת גאבון בן ה-26 ששיחק באל שבאב הסעודית.

מוסא דיאבי, שחקן באייר לברקוזן חוגג. רויטרס
טן האח חושק בשחקן ההתקפה של לברקוזן. דיאבי/רויטרס

שמועות

* ויטור רוקה, החלוץ של אתלטיקו פרנאנסה, עובר לברצלונה תמורת 40 מיליון יורו, שתשלם את סכום בשלושה תשלומים. החלוץ בן ה-18, שכבר זכה לערוך הופעת בכורה בנבחרת הבוגרת של ברזיל, משחק בבוגרים של פרנאנסה בשנתיים האחרונות ורק בליגה הבכירה הבקיע תשעה שערים.

* לפי העיתונאי רומיין מולינה, אל איתיחאד הסעודית לא מסתפקת בקארים בנזמה והיא כעת בשלבים האחרונים של המו"מ לצירוף ריאד מחרז, קשר מנצ'סטר סיטי.

* פבריציו רומאנו מדווח: ג'ורדי אלבה במגעים על הצטרפות לאינטר מיאמי, שם נמצא חברו הטוב ליאונל מסי. "זו אפשרות ממשית", צייץ. "לאלבה יש שתי הצעות מערב הסעודית והוא טרם קיבל החלטה סופית. יחליט בשבועות הבאים".

* לפי "בילד", באיירן מינכן החליטה שלא להגיש הצעה על דקלן רייס. כוכב ווסטהאם על סף חתימה בארסנל. הקשר יעבור תמורת כ-100 מיליון יורו.

* פריז סן ז'רמן הולכת ומתקרבת להחתמת לי קאנג-אין, שחקן ההתקפה של מאיורקה. לפי הפרסומים הקשר כבר עבר בדיקות רפואיות לקראת המעבר. הדרום קוריאני בן ה-22 הבקיע העונה שישה שערים ובישל עוד שבעה.

* לוקאס הרננדז הודיע לראשי באיירן מינכן כי לא יאריך את חוזהו מעבר ל-2024, כך לפי העיתונאי פלוריאן פלטנברג. המגן הצרפתי הבינלאומי מעוניין לעבור לפריז סן ז'רמן.

* האם אל הילאל מצאה את הכוכב שהיא כל כך מחפשת? בספרד מדווחים שראשי המועדון הסעודי, שהתעניינו גם בליאו מסי, נפגשו עם רומלו לוקאקו במלון בפריז והציעו לו שכר של 20 מיליון יורו בעונה. החלוץ הבלגי ששיחק באינטר ושייך לצ'לסי, מעוניין לעבור אך רוצה שכר גבוה בהרבה. המו"מ יימשך.

* מאמן בטיס מנואל פלגריני דיח מספר הצעות לאמן את אל-נאסר של כריסטיאנו רונאלדו - האחרונה שבהן היתה משלשלת לכיסו 15 מיליון יורו לעונה.

* ההתאחדות הברזילאית מוכנה לחכות לקרלו אנצ'לוטי עד קיץ 2024. "נצטרך לדון באפשרות הזאת", אמר הנשיא אדנלדו רודריגס. "המטרה שלנו היא להביא את קרלוס, אבל זו לא החלטה שלי בלבד. אדבר גם עם השחקנים".

* המטרה העיקרית של פפ גווארדיולה לקיץ? יושקו גברדיול, בלמה הקרואטי של ר.ב. לייפציג, מועמד לחזק את הגנת מנצ'סטר סיטי שמוכנה לשבור עבורו את שיא ההעברות לשחקן הגנה אי פעם. השוורים הודיעו מראש לכל המעוניינות בבלם הצעיר כי הן יצטרכו להיפרד לפחות מ-95 מיליון יורו עבור גברדיול.

* מוסא דיאבי בדרך למנצ'סטר יונייטד? ב'דיילי מייל' דיווחו שהשדים האדומים אינם מרוצים מהיכולת של ג'יידון סאנצ'ו ואנטוני, והם מוכנים להגיש הצעה לבאייר לברקוזן עבור שחקן הכנף הצרפתי.

* ב'מונדו דפורטיבו' מדווחים שמרקו רוקה שרק בשנה האחרונה עבר מבאיירן מינכן ללידס ישוב לספרד. הקשר צפוי לחתום בשורות בטיס של מנואל פלגריני בהשאלה מהבווארים לעונה.

* לפי התקשורת ההולנדית, יוריאן טימבר, בלמה של אייאקס, לא שולל אופציה לעזוב את הקבוצה מאמסטרדם בקיץ הקרוב. ההולנדי המוכשר מבוקש אצל מנצ'סטר יונייטד וליברפול, אך בעקבות החוזה שלו שמסתיים רק ב-2025, יאלצו לשלם עבורו לפחות 55 מיליון יורו.

* בערב הסעודית מדווחים שקאלידו קוליבאלי אינו מרוצה בצ'לסי ועשוי להצטרף לרכבת האווירית למדינה מהמפרץ ולחתום באל איתיחאד, קבוצתם החדשה של קארים בנזמה ואנגולו קאנטה.

* עוד בצ'לסי - לפי 'הסאן' הבלוז מתכננים עסקת טרייד בה אנדרה אונאנה יעבור לקבוצה הלונדונית, בעוד רומלו לוקאקו יעשה את הדרך ההפוכה ויחתום באופן קבוע אצל אינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully