וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בושה, ביזיון": במכבי תל אביב לא נרגעים אחרי התבוסה בדרבי

12.6.2023 / 6:43

"כתם שגם זכייה באליפות לא תמחוק". במכבי תל אביב מקווים להתאוששות לקראת המשחק השלישי בגמר, כועסים על האבטחה בהיכל שלמה, ומחכים להוראות של המשטרה לפני שיעבירו כרטיסים להפועל

יותר מחמש שעות אחרי שהגיעו להיכל שלמה אמש (ראשון) ונתקלו בקבלת פנים לא אהודה, עם קללות ובעיות בכניסה לראשי המועדון ובראשם שמעון מזרחי, יצאו שחקני מכבי תל אביב מיציאה צדדית אל אוטובוס הקבוצה אחרי שרשמו את ההפסד הגדול ביותר לקבוצה ישראלית, 112:74 ליריבה העירונית הפועל תל אביב, והם יהיו חייבים לנצח מחר (שלישי, 21:15) במשחק המכריע של גמר הפלייאוף כדי לזכות באליפות.

זה היה אחד המשחקים הגרועים של מכבי העונה, כשבמועדון חושבים שרק התבוסה בבאסקוניה בפתיחתו הייתה קרובה לכך, ומדקות הסיום של הרבע הראשון היה אפשר להבין שמכבי עם ניצחון לא תצא ממנו. מלבד רפי מנקו שקלע 14 נקודות, ודקות מסוימות של בונזי קולסון, אף שחקן במכבי לא היה קרוב לרשום משחק סביר.

שחקני מכבי תל אביב יפתח זיו, ג'ון דיברתולומאו, רפי מנקו, בונזי קולסון. ברני ארדוב
משחק אחרון, שיכריע איך תיזכר העונה הזאת. מכבי/ברני ארדוב

עוד על הדרבי

שחקני מכבי תל אביב יפתח זיו, רפי מנקו, גיא פניני. ברני ארדוב
התפרקות מביכה. מכבי/ברני ארדוב

"הפסד מאוד כואב, אף אחד מאיתנו לא רצה להפסיד, ובטח שלא ככה", סיכם מנקו, "זה לא מגיע לאף אחד במועדון, ולאוהדים שהיו בצד שלנו. ביום שלישי יש משחק ומי שתנצח תיקח אליפות, מאמינים שזה יהיה אנחנו".

אנשי הקבוצה התקשו להירגע במהלך הלילה מהצורה בה הופיעו השחקנים. "אולי חלק מהם לא מבינים את מידת ההשפלה", אמר אחד מאנשי מכבי מביתו, "זה כתם שגם זכייה באליפות לא ימחק. בושה וביזיון".

תומר גינת הפועל תל אביב לצד ווייד בולדווין מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עשו להם בית ספר. מכבי המומה/ברני ארדוב

מלבד התבוסה הקשה שספגו, מכבי יצאה מהיכל שלמה גם חבולה פיזית, לאחר שג'ייק כהן ספג מקל בראשו וגם ארוסתו של ג'ון דיברתולומיאו נפצעה מחפץ שהושלך לעברה במהלך המהומה שפרצה עם סיום המחצית הראשונה.

ראשי המועדון, שכאמור בפתיחת הערב לא הצליחו להיכנס להיכל שלמה מאחר ולא היו מצוידים בתגים של מנהלת הליגה ונשלחו אל כניסת האוהדים, זעמו על סידורי האבטחה לאחר שהמשחק החל באיחור של 45 דקות. האיחור נבע גם מהדלקת אבוקות מסיבית של הפועל תל אביב, אבל גם מסאגה מוזרה בה סירבו אנשי מכבי תל אביב להחזיר את שולחן הציוד שלהם למקומו והציבו אותו קרוב לפרקט לאחר שאוהדי הפועל תל אביב נגעו בו.

האירועים בשני משחקי הדרבי האחרונים מחזקים את התחושות אצל אנשי הקבוצה שלא צריך לאפשר לאוהדי חוץ להגיע למשחקי הדרבי, והם "מחכים להוראות המשטרה", בנוגע להעברת 1,500 הכרטיסים שמיועדים לאוהדי הפועל למשחק מחר. אגב, במנהלת הליגה בטוחים כי מכבי תעביר את הכרטיסים.

בונזי קולסון מכבי תל אביב. ברני ארדוב
היו בהלם, מהדקה הראשונה. מכבי/ברני ארדוב

הצוות המקצועי ינסה להרים את השחקנים באימון שייערך היום בשעות אחר הצהריים, אימון שיכלול גם תדריך וידאו מקיף על הטעויות שבוצעו בפתיחת המשחק ושהובילו לפתיחת הפער בן 19 נקודות כבר בסיום הרבע הראשון.

"זה משחק שיכול להפוך עונה טובה שלנו לעונה רעה", המשיך אחד מאנשי מכבי במהלך הלילה, "יש לשחקנים מסוימים אופציות בחוזה שלהם, ויכול להיות שהמשחקים הללו יהפכו את התמונה לגביהם. צריכים להיראות כמו קבוצה אחרת לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully