וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "זה לא קורה כל יום, נקום ונגלה שהערנו את הדוב משנתו"

12.6.2023 / 0:06

מאמן הפועל ת"א טוען אחרי ההצגה: "ההפרש לא משקף. אבוקות? כמעט בכל פעם שהדליקו, הפסדנו". מנפורד מפנטז: "אליפות? מקווה מאוד שנצליח לעשות את זה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.6/ספורט1

במשחק שהחל באיחור של 45 דקות בעקבות בלאגן על הפרקט וביציעים, ועם המון אקשן ודם רע בין שתי הקבוצות, הפועל תל אביב הביסה הערב (ראשון) 74:112 את מכבי תל אביב במשחק השני של סדרת גמר הפלייאוף והשוותה ל-1:1 לקראת משחק מספר 3 שייערך בשלישי (21:15). האדומים עם תצוגה התקפית מרהיבה דרסו את הצהובים עם יכולת נהדרת של מחוץ לקשת של קסבייר מנפורד ודומיננטיות בצבע של ג'ורדן מקריי בניצחון הגדול ביותר אי פעם של הפועל בדרבי והתבוסה הגדולה ביותר של מכבי אי פעם בכדורסל הישראלי.

"עברנו עונה ארוכה, מאוד ארוכה, המשחק הקודם לא היה הכדורסל שלנו, לא היתה הרוח שלנו, הרגשנו שלא עשינו את כל זה כדי להגיע ולסיים ככה", סיכם דני פרנקו. "עשינו שינוי גישה, הבנו שמשהו נכבה בנו והדלקנו את זה מחדש. עשינו פה ניצחון, אבל אף אחת מהנקודות הללו לא תעזור לנו במשחק הבא, אולי להיפך. זה לא היה בנאדם אחד היום, התוצאה הזו לא משקפת שום דבר בין הקבוצות. הכבוד שלנו היה על הרצפה. המשחק הערב נגמר ברבע הראשון, אין הרבה יותר מדי מה לקחת הלאה. גם אנחנו תוך כדי המשחק רצינו לשמר את האינטנסיביות והיכולת, אבל זה נגמר די מהר. אין ספק שהמשחק הבא לא יהיה דומה לזה, כמו שזה לא היה דומה לקודם. אני מקווה שיהיה משחק גדול".

שחקני הפועל תל אביב ג'יילן הורד, קסבייר מנפורד, בר טימור. ברני ארדוב
עשו היסטוריה, בדרך לאליפות? מנפורד/ברני ארדוב

עוד בנושא

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

העקיצה של הפועל תל אביב למכבי תל אביב

במסיבת העיתונאים הוסיף המאמן: "אני מאוד שמח שכל העיכובים בתחילת המשחק לא הוציאו אותנו מהריכוז. היה פה בילד אפ גדול, היה חשוב לכולנו, אחרי עונה ארוכה, וטובה מאוד שלנו, לא לסיים עם טעם חמצמץ. היה כאב בטן מהמשחק הקודם, אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה, אפשר לנצח ואפשר להפסיד. משהו במשחק ההוא לא אפיין אותנו, היום היה לנו מאוד חשוב להתנתק מכל מה שמסביב, להתמקד רק בעבודה שלנו בתוך הקווים. פתחנו את המשחק בצורה טובה מאוד. משם לא הסתכלנו אחורה, ההפרש לא משקף שום דבר בין הקבוצות. צריכים להיות בוגרים ולהינות היום ממה שעשינו, זה לא דבר שקורה כל יום, לא יודע אם זה קרה אי פעם.

"צריך לדעת להינות, בין העבודה שעשינו מהמשחק הקודם למשחק הזה, ולקום מחר בבוקר ולא רק שהערנו את הדוב משנתו, גם עיצבנו אותו. עכשיו צריך להתכונן בחוכמה ליום שלישי. הצלחנו לעבור את ירושלים שהם היו סדין אדום מבחינתנו, חשבנו שאם עברנו את פרעה נעבור גם את זה. ואז קרה המשחק הראשון, ואז המשחק השני. השחקנים שיצליחו לשחק את הכדורסל שהם צריכים לשחק, ינצחו את המשחק. מכבי זה עולם אחר לגמרי בבית, היתרון שלהם. היו שני משחקים עם המון התעסקות במסביב, אני מקווה שכולם יתנו לעצמם שתי סטירות ומהיום עד המשחק בשלישי נתעסק בכדורסל".

על הבלגן מחוץ לפרקט אמר המאמן: "כל נושא האבוקות, לא מתים על זה אצלנו, לא אוהבים את זה כל כך. זה קרה גם במשחק הקודם. המשחק התעכב קצת, והוא שוחק, בסוף זה הרבה עשן, הרבה אור, אבל אין בזה מעבר לזה. זה עיכב את המשחק, היה ברור שהעשן יתפזר, אף אחד לא נפגע מזה, ולא רוצים שייפגעו מזה. עד היום בכל משחק שהיה אבוקות הפסדנו, חוץ מפריז, והיום".

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. ברני ארדוב
ביום שלישי - סיפור אחר לגמרי. פרנקו/ברני ארדוב

קסבייר מנפורד שקלע 26 נקודות בניצחון ההיסטורי: "מרגיש מדהים. לקחנו את המומנטום הזה לאורך המשחק ונמשיך ככה בשלישי. היינו יותר אינטנסיביים עם הכדור, לחצנו טוב וזה השתלם לנו התקפית. בולדוויון ובראון? צריך לבוא מוכן לשחק מול שניים כאלה, צריך לשחק קשוח מולם. הבאנו את האנרגיות. זה משחק גדול עבור שתי הקבוצות, כל אחד רוצה לנצח והאמוציות גרמו לדברים להתלקח. לזכות באליפות? אני מקווה מאוד שנצליח לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully