וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אין שום תירוץ למשחק הזה, זאת סטירה מצלצלת"

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 0:41

מאמן מכבי תל אביב אחרי ההפסד המשפיל בדרבי: "צריך לקחת אחריות, בעיקר אני. מה שקרה לפני הפתיחה השפיע, אבל זה לא תירוץ"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.6/ספורט1

מכבי תל אביב הגיעה הערב (ראשון) להיכל שלמה במטרה לסגור סיפור ולהניף את הצלחת ה-56 בתולדותיה עם הבטחת האליפות, אך מה שקרה באולם האדום הפתיע גם אותם בתצוגה מרהיבה של הפועל תל אביב שהשוותה את סדרת גמר הפלייאוף וכפתה משחק נוסף שייערך בשלישי (21:15). האדומים הלמו בצהובים עם 74:112 שהתאפיין בין היתר גם בזריקות חפצים לפרקט, אבוקות ביציע והרבה מהומות שאינן קשורות לכדורסל, בהפסד הגדול ביותר אי פעם של מכבי תל אביב בישראל ובדרבי בפרט.

עודד קטש התקשה להסביר את ההפסד: "קיבלנו סטירה מצלצלת. יש משחקים שמפסידים אותם מחוסר אנרגיה, מההתקפה, בהגנה, בגלל חוסר צניעות. היום היה שילוב של הכל ביחד, לא היינו שם בשום אספקט. לא שיחקנו בדרך הנכונה. צריך להודות, להסתכל על הדברים ולקחת אחריות, בעיקר אני, וגם מי שהיה על הפרקט, ולהמשיך למשחק הבא". על מה שהיה מעבר לכדורסל: "זה תירוצים ואנחנו לא אוהבים לתרץ. אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם דברים כאלה, אין שום תירוץ למשחק הזה".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. ברני ארדוב
אין תירוצים. קטש/ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב יפתח זיו, ג'ון דיברתולומאו, רפי מנקו, בונזי קולסון. ברני ארדוב
הפנים אומרות הכל/ברני ארדוב

עוד בנושא

במסיבת העיתונאים הוסיף קטש: "משחק שקל לסכם אותו, לא היינו שם לא התקפית ולא הגנתית, לא מרוכזים. הפועל עשו משחק התקפי גדול, עזרנו להם להיכנס למשחק, לא הפרענו להם לשחק. מעבר לזה הם קבוצה מוכשרת התקפית, יכול להיות שהם ינצחו את המשחק. זה היה שילוב של כמה דברים. איבדנו את השקט שלנו מהר מאוד, צריך לאסוף את עצמנו מהר, ולבוא למשחק 3 עם תחושת תכיפות.

"מן הסתם כשמסתכלים אחורה אפשר לייחס את הפתיחה למה שקרה לפני. מבחינתי זה תירוץ, אין שום סיבה שגם אם המשחק היה מתחיל ב-2 בלילה, זה לא אמור להיראות ככה. חד משמעית היה פה אירוע, עברנו כמה כאלה השנה, בהחלט היום זה הרגיש כמו שיא, יוצא דופן בקטע אחר, חייבים לקחת אחריות על זה ואני הראשון לקחת אותה. עברנו כמה משחקים כאלה השנה, בתחילת הדרך, באמצע העונה, אבל הדבר החיובי שאפשר לקחת זה שתמיד ידענו להתאושש טוב, אין לנו הרבה זמן, יש יומיים, כדורסל חלק מזה זה עניין מנטאלי. אם ניתן להפועל להרגיש נוח, אז נשים את עצמנו בסיטואציה לא טובה. נצטרך מההתחלה להיות מרוכזים, לבוא צנועים, לא לשחק בפחד להפסיד, לבוא לזכות באליפות.

על לורנזו בראון שסיים עם 4 נקודות באחוזים עגומים אמר המאמן: "לורנזו היה בשבילנו בהרבה משחקים גדולים, ניצח לנו משחקים חשובים. לייחס משחק כזה אליו, לא חושב שמישהו אצלנו דרך על המגרש והיה במשחק מעל הממוצע. זה שילוב של הרבה דברים. יש ימים פחות טובים, יכול להיות שהם היו מנצחים את המשחק ביום קליעה כזה, אבל בצורה כזאת זה הרבה מעבר לכדורסל.

"אחרי מה שעברנו השנה, אחרי עונה כל כך ארוכה, אחרי הירידה שהייתה לנו עם סיום עונת היורוליג, זה יהיה הישג גדול בשבילנו, ובמיוחד אחרי היום אנחנו חייבים את זה לקהל שלנו וגם לעצמנו. הקהל שלנו כל העונה היה אדיר, נותן לנו חוויה מדהימה בבית, אני יודע שככה זה יהיה גם ביום שלישי. נצטרך את האנרגיות האלה ונרצה בשבילנו אבל גם להחזיר להם על החוויה הלא נעימה שהעברנו אותם היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully