וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה טוענים: נשיא נאפולי התרשם מפאולו סוזה, שעשוי להתמנות

אקס מכבי תל אביב נפגש עם דה לאורנטיס ויוכל להשתחרר מסלרניטנה תמורת פיצוי של מיליון יורו. גז'ארדו הציע את עצמו

תקציר: נאפולי - סמפדוריה 0:2/ספורט1

נאפולי ממשיכה לחפש את היורש של לוצ'אנו ספאלטי, שהוביל את הפרטנופיי לאליפות ראשונה אחרי 33 שנים אבל עזב בעקבות סכסוך עם הבעלים אאורליו דה לאורנטיס. באיטליה ניתחו היום (ראשון) את תמונת המועמדים כולל שם אחד שמוכר היטב לחובבי הכדורגל הישראלי: פאולו סוזה.

אקס מכבי תל אביב נפגש עם דה לאורנטיס שהתרשם ממנו, לפי דיווח ב"קוריירה דלו ספורט". סוזה מונה למאמן סלרניטנה באמצע פברואר האחרון וחתם על חוזה לחמישה חודשים, עם אופצייה לשנתיים נוספות שמומשה אוטומטית כיוון שהפורטוגלי השאיר את הקבוצה בסרייה A. עם זאת, סעיף בחוזה מאפשר לסוזה להשתחרר עד ה-20 ביוני תמורת פיצוי של מיליון יורו, מה שמעלה את סיכוייו לקבל את התפקיד.

לוצ'יאנו ספאלטי מאמן נאפולי עם פאולו סוזה מאמן סלרניטנה. רויטרס
יירש את ספאלטי? סוזה עם המאמן היוצא של נאפולי/רויטרס

עוד כדורגל עולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בינתיים, בארץ המגף טוענים כי נשיא נאפולי בוחן אופציות נוספות ומועמד מפתיע שהציע את עצמו הוא מרסלו גז'ארדו הארגנטינאי, שלא אימן מאז שסיים קדנציה בת שמונה שנים על הקווים של ריבר פלייט בדצמבר האחרון.

לפי "איל מאטינו" רוברטו מאנצ'יני הביע נכונות לאמן את נאפולי, אבל סביר להניח שהוא יצטרך לעזוב את נבחרת איטליה כדי לקחת על עצמו את התפקיד, אם יזכה בו כמובן. בתמונה נמצא גם רודי גרסיה, שפוטר לאחרונה מאל-נאסר הסעודית בה משחק כריסטיאנו רונאלדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully