וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הטרבל הוא סוף הדיון - פפ גווארדיולה המאמן הגדול בכל הזמנים"

הנרי דורש מהמפקפקים במאמן "ללכת לישון", לסקוט יודע ש"הוא הפך לדמות נצחית", פרדיננד מבין: "סיטי לא תעצור, ואלו חדשות מפחידות לכדורגל". הפרשנים מגיבים לזכייה

מנצ'סטר סיטי חוגגת את הזכייה בליגת האלופות/מתוך האתר הרשמי של מנצ'סטר סיטי

מנצ'סטר סיטי עשתה זאת. 15 שנים שייח' מנסור חיכה לרגע הזה, ואתמול (שבת) הוא הגיע: התכולים זכו בליגת האלופות, וכבשו את הפסגה הכי גבוהה בכדורגל העולמי. הניצחון 0:1 על אינטר הפך את העונה של הסיטיזנס למושלמת, עם זכייה בטרבל היסטורי. ואת מירב המחמאות קצר כצפוי המאמן פפ גווארדיולה.

שחקן העבר של הקבוצה ג'וליאן לסקוט אמר: "הקבוצה הזאת הפכה לאייקונית. זה מרגיש שונה מכל טרבל אחר, זה הישג עצום עבור המועדון. גווארדיולה ראוי לזה. בכל עונה הוא מוצא דרכים חדשות להוציא מהקבוצה הזו המון. הוא יהיה דמות נצחית בכדורגל, זה בטוח".

אקס טוטנהאם וריאל מדריד ג'ונתן וודגייט אמר ל-BBC: "הטרבל הזה מוכיח שפפ גווארדיולה הוא המאמן הגדול בכל הזמנים. הוא שינה את האופן שבו אנחנו מסתכלים על כדורגל. הוא חדשני, הוא יודע איך להוציא את המיטב מהשחקנים שלו, הוא גורם להכל לעבוד".

פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי, עם גביע האלופות. Craig Mercer/MB Media, GettyImages
במוקד. פפ חוגג/GettyImages, Craig Mercer/MB Media

ריו פרדיננד אמר: "לקבוצה הזו מגיע כל הקרדיט. סיטי בנתה קבוצה מפחידה, פנטסטית, בלתי ניתנת לעצירה. ואני בטוח שכל עוד פפ גווארדיולה נשאר שם, הם לא ינוחו על זרי הדפנה וירצו עוד ועוד. הוא החדיר למועדון תרבות מנצחת, ורעב לתארים. ואלו חדשות מפחידות עבור הכדורגל העולמי".

תיירי הנרי אמר: "אני לא רוצה יותר לשמוע השוואות לפפ גווארדיולה. הוא המאמן הכי גדול שראיתי אי פעם. די, לכו לישון, תפסיקו לדבר. הוא הטוב מכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully