וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמעות של אושר במנצ'סטר סיטי: "ריאל, תיזהרי, אנחנו באים"

גווארדיולה בכה, חשף את ההודעה ה"נוגעת ללב" מפרגוסון ושלח מסר לבלאנקוס, הולאנד התפרק, רודרי הסביר ש"שיחקתי כמו חרא", וגם השתיקה של גונדואן וסילבה בנוגע לעתידם לא העיבה. צפו בחגיגות

תקציר גמר גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:2/ספורט1

דמעות והרבה אנחת רווחה ליוו את חגיגות הזכייה של מנצ'סטר סיטי על כר הדשא באצטדיון אטאטורק באיסטנבול. הקבוצה הטובה באירופה ניצחה 0:1 את אינטר בגמר קשה, זכתה לראשונה בתולדותיה בליגת האלופות וגם השלימה טרבל היסטורי, אחרי שדהרה לאליפות אנגליה והניפה גם את הגביע האנגלי.

רודרי הכריע בדקה ה-68 ואילקאי גונדואן התכבד בהנפה, אולי במשחקו האחרון במועדון, כשבין האנשים שהזילו דמעות ניתן היה למצוא את מלך השערים ארלינג הולאנד שחתם עונת בכורה מושלמת ואת המאמן פפ גווארדיולה שזכה בתואר 12 שנים אחרי הפעם הקודמת עם ברצלונה.

ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי עם הגביע, גמר ליגת האלופות 2023. רויטרס
עונת בכורה מושלמת. ארלינג הולאנד/רויטרס

עוד בוואלה!

טרבל מייקרית: מנצ'סטר סיטי זכתה לראשונה בליגת האלופות

לכתבה המלאה

הכובש רודרי סיכם: "זה חלום שהתגשם. כולם ראויים לזה, השחקנים, האוהדים שחיכו לזה כל כך הרבה שנים. פגשנו קבוצה נהדרת שראויה להרבה קרדיט ונתנו הכול מולה. אני אישית שיחקתי חרא, אבל אמרתי לעצמי שאני חייב להתגבר על זה ובסוף כבשתי. ככה זה, בגמר יש מתח רב. עבור רבים מהחברים שלי זה היה גמר ראשון, אבל נלחמנו כמו חיות. ההיסטוריה תזכור אותנו. צריך לנצל את זה, אירועים כאלה לא קורים כל יום".

הקפטן אילקאי גונדואן אמר ל-BT ספורט: "זה לילה מדהים, אנחנו כל כך שמחים, קשה למצוא את המילים. עשינו היסטוריה. זה גמר ליגת האלופות וידענו שיהיה פה קשה. לא היינו במיטבנו במחצית הראשונה, ידענו שעלינו להשתפר וזה מה שעשינו. זה היה שקול, אבל אני שמח שבסוף זה הלך לכיוון שלנו".

ברנרדו סילבה חגג: "איזה חלום! אנחנו מאוד שמחים, היה לנו ממש קשה להגיע לכאן. להעניק את ליגת האלופות לאוהדים האלה, למועדון הזה. עבדנו כל כל הרבה כדי שנזכה במפעל שהיה חסר לנו, ועשינו את זה. זה היום הכי טוב בקריירה שלי, לא יכולתי להיות מאושר יותר. אני חושב על סבא שלי, שכבר לא נמצא איתנו ואהב מאוד כדורגל. אני מאושר מאוד".

פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי, עם גביע האלופות. Craig Mercer/MB Media, GettyImages
פפ מבין היטב: "זה פאקינג קשה לזכות בגביע הזה"/GettyImages, Craig Mercer/MB Media

פפ גווארדיולה אמר בסיום: "זה פאקינג כל כך קשה לזכות בתואר הזה. אתה חייב ליהנות מקצת מזל, כי הליגה הזאת צמודה ואיכותית כל כך. הזכייה שלנו כנראה הייתה כתובה בכוכבים. היא הייתה שייכת לנו...לא היינו במיטבנו בפתיחת העונה, אבל אחרי המונדיאל הקבוצה עשתה קפיצת מדרגה. אין לי ראש לחשוב על העונה הבאה, אבל אני יודע שנתחיל אותה מאפס".

גווארדיולה, שחשף בסיום כי קיבל לפני המשחק הודעה "נוגעת ללב" מאלכס פרגוסון, שלח מסר משעשע לריאל מדריד ואמר: "ריאל, תיזהרי, כי אנחנו בדרך אליך. רק עוד 13 זכיות בליגת האלופות, ואנחנו שם. אם קצת תירדמו, נתפוס אתכם. יש לנו את הגביע הראשון עכשיו, ומי יודע היכן זה יסתיים".

אילקאי גונדואן עם רודרי שחקני מנצ'סטר סיטי אחרי הזכייה, גמר ליגת האלופות 2023. Catherine Ivill, GettyImages
ימשיכו יחד? אילקאי גונדואן, רודרי והגביע/GettyImages, Catherine Ivill

ג'ון סטונס התייחס לתפקוד החדש שלו העונה ואמר: "שיחקתי יותר כמו מספר 8 היום, ואני אוהב את זה. ברור שאני עדין לומד, אני לא חושב שאני עושה את זה הכי טוב עד עכשיו, אבל נתתי את כל כולי, לקחתי את הכדור בכל הזדמנות שיכולתי וניסיתי לייצר דברים".

מי שהשאירו סימני שאלה בנוגע לעתידם, הם אילקאי גונדואן וברנרדו סילבה. השניים שמסיימים חוזה סירבו להתייחס לעתידם, והתמקדו בחגיגות. "אני עדיין לא יודע היכן אשחק בעונה הבאה", אמר גונדואן.

שחקן העבר והפרשן תיירי הנרי אמר אחרי הגמר: "אני לא רוצה יותר לשמוע השוואות לפפ גווארדיולה. הוא המאמן הכי גדול שראיתי אי פעם. די, לכו לישון, תפסיקו לדבר. הוא הטוב מכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully