וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא באיירן מינכן: "מוכנים להוציא 100 מיליון על חלוץ אבל אין היצע"

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 13:09

הרברט היינר מתייחס למצב השוק ולבנייה מחדש של באיירן, מודה שיהיה קשה למצוא סקורר בכיר במחיר ריאלי וחוזר לבקר את המאמן הקודם נאגלסמן, שהאמין שהקבוצה תסתדר בלי לבנדובסקי

סיכום אירועי השבוע בכדורגל העולמי, כולל הדרמות של גרמניה במחזור הסיום/ספורט1

נשיא באיירן מינכן הרברט היינר התייחס לבנייה מחדש של המועדון אחרי השנה הלא קלה שעברה הקבוצה, התייחס למועמדים ולשחקני הרכש ולמצב השוק, ועל הדרך גם שלח עקיצה למאמן שפוטר, יוליאן נגלסמן.

למרות הזכייה הדרמטית באליפות, העונה האחרונה חשפה כמה בעיות בבאיירן. היא לא הצליחה לחפות על עזיבתו של רוברט לבנדובסקי ולכן הנשיא מודה שבאיירן מחפשת חלוץ חדש, מהשורה הראשונה, בחלון ההעברות הקרוב.

ויקטור אוסימן נאפולי. GettyImages
כולם רוצים חלוץ/GettyImages

בשבועות האחרונים הוזכרו כמועמדים ויקטור אוסימן, דושאן ולאחוביץ' וקולו מואני. הנשיא מאשר: באיירן יכולה להוציא 100 מיליון יורו על עסקת רכש, דבר שהתנגדה אליו עקרונית בעבר.

היינר התייחס לחיפוש אחר חלוץ ודיבר על הסכומים. "באיירן מסוגלת להוציא 100 מיליון יורו, אבל כמובן שהכל צריך להיות נכון להעברה כזו. אנחנו מחפשים חלוץ מרכזי - אבל למרבה הצער אין כל כך הרבה כאלה וכולם די יקרים. אבל אנחנו בדרך טובה", הסביר היינר.

נשיא באיירן גם מתח ביקורת על הדרך שננקטה במינכן לאחר שלבנדובסקי עזב לברצלונה ללא מחליף אמיתי. "רוברט לבנדובסקי כבש בין 30 ל-40 שערים בכל עונה ואיבדנו אותם העונה, חייבים לומר את זה בבירור. נגלסמן רצה קבוצת כוכבים אחרת, למרבה הצער זה לא עבד ככה, ובגלל זה אנחנו נאלצים להגיב עכשיו".

לדבריו, החלוץ החדש חייב להיות מישהו "שיש לו את התכונות לאפשר לבאיירן לשחק בתחרויות לאומיות ובינלאומיות". היינר לא רצה להגייד את שמו של הפייבוריט לתפקיד, אבל הדגיש את התחרות העצומה בשוק ההעברות הבינלאומי על החלוציםהמובילים.

"אוסימן, ולאחוביץ' מואני, הארי קיין... התחרות קשה וההיצע לא כל כך גדול ובגלל זה זה לא יהיה כל כך קל, אבל בבאיירן האיכות חשובה יותר ממהירות. אנחנו בוחנים את זה היטב ומחליטים מי הכי מתאים למועדון". הסביר היינר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully