וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפילו לחלום על ליגת האלופות היה בלתי אפשרי. כעת אנחנו בגמר"

נשיא אינטר סטיבן ז'אנג נרגש לקראת סיטי: "כסף לא תמיד מנצח בכדורגל, אני מקווה שנראה זאת גם בשבת. אינזאגי יותר רגוע ממני לפני משחקים"

תקציר: אינטר - אטאלנטה 2:3/ספורט1

אחד הרגעים הגדולים בתולדותיה של אינטר יגיע מחר (שבת, 22:00), כשהנראזורי ינסו להמם את מנצ'סטר סיטי בגמר ליגת האלופות. "חלמתי על הרגע הזה", אמר נשיא המועדון סטיבן ז'אנג בריאיון ל"גאזטה דלו ספורט". "ידעתי שזה יהיה קשה מאוד. הוציאו פה המון כסף, לעתים יותר מקבוצות אנגליות, אבל בגללי כספי השידורים ההבדלים בין הסריה A והפרמיירליג הם עצומים. כדורגל מעניין בגלל שהכסף לא תמיד מנצח, ואני מקווה שגם מחר נראה זאת".

ז'אנג נשאל על המאמנים השונים שעברו בקבוצה בשנים האחרונות ואמר: "כל אחד מהם לימד אותי משהו. סטפנו פיולי היה הראשון איתו עבדתי, עם לוצ'יאנו ספאלטי יש לי קשר טוב. תמיד רציתי לעבוד עם אנטוניו קונטה, מעולם לא ראיתי אותו מחייך. הוא היה המאמן הכי קשה לשתף איתו פעולה. סימונה אינזאגי הוא הכי פשוט, יש לו איכויות גדולות והוא מאוד רגוע. לפני משחקים, אני יותר לחוץ ממנו".

כשנשאל על מאמן היריבה פפ גווארדיולה אמר הנשיא: "הוא מאמן טוב שזכה בתארים בכל מקום בו אימן, וזה יהיה תענוג לעבוד איתו, אבל אני מעדיף מאמנים בעלי ניסיון באיטליה. אני מכבד את סיטי, אבל יש לנו את האיכויות להתמודד איתם. כבר חשבתי פעמים רבות איך זה ירגיש, לזכות בליגת האלופות. אפילו לחלום על כך נראה כמעט בלתי אפשרי. כעת אנחנו בגמר".

סטיבן ז'אנג נשיא אינטר. רויטרס
החלום יתגשם? סטיבן ז'אנג/רויטרס

עוד על גמר ליגת האלופות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בליגת האלופות אינטר הצליחה מעל ומעבר לציפיות, אך בליגה הלך לה הרבה יותר קשה. "לא היה פשוט להישאר ממוקדים בכל המפעלים", אמר הנשיא. "היתה עייפות, גם פיזית וגם נפשית".

  • עוד באותו נושא:
  • אינטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully