וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה בראונה: "אם סיטי הטובה בהיסטוריה? זכייה באלופות תעזור"

הבלגי סיפר על ההכנות של קבוצתו לקראת הגמר נגד אינטר (שבת, 22:00): "אחרי שזכינו בגביע האנגלי ישר הלכתי לעזור לאשתי עם הילדים. אנחנו פשוט צריכים לשחק כמו שאנחנו יודעים"

תקציר גמר גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:2/ספורט1

מנצ'סטר סיטי נחשבת לפייבוריטית הברורה בגמר ליגת האלופות מחר באיסטנבול נגד אינטר (שבת, 22:00), וגם הכוכב שלה קווין דה בראונה לא ממש מכחיש זאת. יתרה מכך, בריאיון לתקשורת האיטלקית הוא התבקש להשיב לשאלה אם זכייה באלופות תהפוך את מנצ'סטר סיטי לקבוצה הטובה בכל הזמנים ולא שלל את האפשרות הזו על הסף.

מנצ'סטר סיטי הפסידה בגמר ליגת האלופות הראשון שאליו הגיעה אי פעם, כאשר נכנעה 1:0 לצ'לסי ב-2020/21, והיא זוכה כעת להזדמנות נוספת לזכות בתואר היוקרתי מכל, שאם תזכה בו יהיה השני בתולדותיה במסגרת אירופית אחרי שכבר הניפה את גביע אירופה למחזיקות גביע ב-1970.

קווין דה בראונה שחקן מנצ'סטר סיטי מודה לקהל. רויטרס
בילה בעיקר עם המשפחה השבוע. דה בראונה/רויטרס

דה בראונה, שנפצע ונאלץ לנטוש את גמר ליגת האלופות מול צ'לסי במהלך המחצית השנייה, מקווה לחוויה מתקנת באיסטנבול ועל יחסי הכוחות עם אינטר אמר: "רק קבוצה טובה וחזקה יכולה להעפיל לגמר ליגת האלופות. אינטר זכתה בגביע האיטלקי וניצחה כמעט את כל המשחקים בסיום העונה, אז אף אחד לא חושב שיהיה לנו קל - זה משחק גמר והסיכויים שווים".

על ההיערכות של סיטי למפגש: "אני לא חושב שנשנה משהו. אנסה להירגע לפני המשחק, כמו לפני כל משחק, ומקווה שאגיע מוכן לגמר. אחרי שזכינו באליפות חגגתי, אבל אחרי גמר הגביע ישר הלכתי הביתה וטיפלתי בילדים כי אשתי הייתה עסוקה. איך מתכוננים? נצטרך להבקיע שער אחד יותר מהם ולהתגונן היטב, אם להיות כן אז זה כמו בכל משחק אחר. אנחנו פשוט צריכים לשחק כמו שאנחנו יודעים".

כאשר נשאל דה בראונה אם סיטי תהיה הקבוצה הטובה בהיסטוריה אם תזכה בטרבל, השיב: "אני לא יודע אם אנחנו הקבוצה הכי טובה בהיסטוריה, אבל זכייה בליגת האלופות בטוח תעזור. כל תוצאה בגמר ליגת האלופות לא תשנה את הדרך שלנו או את מה שהשגנו בשנים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully