וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר לא מפחדת: "סיטי היא הקבוצה הטובה בעולם, אבל אפשר לנצח"

הנראזורי ערכו יום פתוח לפני היציאה לגמר ליגת האלופות, סימונה אינזאגי החמיא למאמן הדאבליסטית האנגלית: "ידברו על כדורגל במושגים של לפני פפ גווארדיולה ואחריו"

תקציר גמר גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:2/ספורט1

גמר ליגת האלופות הולך ומתקרב בצעדי ענק. בשבת הקרובה באיסטנבול תפגוש אינטר את הדאבליסטית האנגלית מנצ'סטר סיטי שמחפשת תואר ראשון בתולדותיה באליפויות אירופה, אבל הנראזורי לא מתכוונים לוותר בקלות על הגביע בעל האוזניים הגדולות שבו זכו שלוש פעמים בסך הכל ובפעם האחרונה ב-2010, עונת הטרבל שלהם עם מוריניו.

אינטר ערכה היום (שני) יום פתוח לתקשורת לפני שהיא יוצאת לטורקיה והמאמן סימונה אינזאגי התייצב מול המיקרופונים והמצלמות והבהיר בפני כ-150 עיתונאים: "זה הגמר השישי שלנו באליפויות אירופה ואנחנו מחכים כבר 13 שנה להזדמנות הזו. עברנו דרך ארוכה עד לגמר, לא היה לנו מזל בשלב הבתים שבו פגשנו את באיירן מינכן וברצלונה ובכל זאת עשינו את זה והגענו לגמר. למעשה הדרך שלנו התחילה כבר בשנה שעברה, במהלכה פגשנו את ריאל מדריד וליברפול שפגשו זו את זו בגמר".

חלוץ אינטר, רומלו לוקאקו. GABRIEL BOUYS, GettyImages
לוקאקו באימון היום. זוכי הטרבל ב-2010 הרימו את המורל/GettyImages, GABRIEL BOUYS

על המפגש עם פפ גווארדיולה סיפר: "אני זוכר שניצחתי אותו פעמיים כשחקן, ואם אתם רוצים אנקדוטה נוספת אז גם היינו באותו בית מלון בניו יורק ב-2019. מנצ'סטר סיטי קבוצה שלמה, פיזית וטכנית ואנחנו נהיה חייבים להיות במיטבנו כי מנצ'סטר סיטי פותחת משחקים בצורה חזקה. אנחנו לא מפחדים מהם, מדובר בכדורגל בסך הכל. גווארדיולה הוא המאמן הכי טוב בעולם, ידברו על הכדורגל שלפני גווארדיולה והכדורגל שיהיה ביום שאחרי, וגם סיטי היא הקבוצה הטובה בעולם, אבל זה המשחק הכי חשוב בקריירה שלי ואנחנו יכולים לעשות דברים נפלאים".

החלוץ רומלו לוקאקו, שדווח היום כי כבר הבהיר לשחקני צ'לסי ואנשי המועדון שהוא רוצה להישאר באינטר גם בעונה הבאה ולא לשוב בהתאם לחוזהו, החמיא גם כן ליריבה וסיפר על השיחות שערכו שחקני אינטר עם כוכבי קבוצת הטרבל ב-2010: "מנצ'סטר סיטי הקבוצה הכי טובה בעולם וזה יהיה נהדר לשחק נגדה. רבים משחקני הזכייה ב-2010 הגיעו לצפות בנו ושוחחנו איתנו, והם אמרו שההרגשה מאוד דומה, שהם מרגישים שיש במועדון את אותה הרוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully