וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד: "פפ הוא גאון, רוצים לנצח בשבילו ובשביל הצוות"

חלוצה של מנצ'סטר סיטי מוכן ונרגש לגמר ליגת האלופות מול אינטר (שבת, 22:00): "לשחק במעמד הזה זה כבוד עצום". דיאס: "נצטרך להתאים את ההגנה להתקפה האיטלקית"

קליפ סיכום עונת 2022/23 בפרמיירליג/ספורט1

מנצ'סטר סיטי תעלה מחר (שבת, 22:00) על הדשא באצטדיון אטאטורק למשחק גמר ליגת האלופות מול אינטר כשהמטרה ברורה - זכייה ראשונה אי פעם במפעל והבטחת הטרבל ההיסטורי של אלופת הפרמיירליג ומחזיקת הגביע האנגלי.

ההתרגשות אצל שחקניו של פפ גווארדיולה בהחלט הורגשה בראיונות של השחקנים לקראת המשחק הגדול, אך התחושה מלווה בדריכות ורצון עז להביע את הגביע עם האוזניים הגדולות למנצ'סטר.

"נצטרך להשתמש בצורה חכמה בשיטה ההגנתית שלנו מול ההתקפות של אינטר", סיפר רובן דיאס. "השיטה השתנתה המון העונה, במיוחד כשג'ון סטונס נכנס להיות קשר אחורי כשאנחנו מחזיקים בכדור. הוא הראה כמה הוא יכול ויכול לתפקד בכל עמדה. יש לנו הגנה נהדרת שתצטרך להראות את שיא האופי שלה על מנת להתאים את הסיטואציה ליריבה".

עוד בכדורגל עולמי

ארלינג הולאנד, מנצ'סטר סיטי. רויטרס
להוט להשלים טרבל. הולאנד/רויטרס

ארלינג הולאנד, הכובש המצטיין של התכולים, סיפר על החלום הגדול להניף את גביע ליגת האלופות ועל השנה הראשונה שלו בסיטי: "זה מדהים, לכולנו יש במועדון הזה את התשוקה והרעב להצליח בכל יום. אנחנו כאן אחד בשביל השני וזאת הסיבה שהמועדון הזה כל כך מצליח. יש כאן קבוצה מיוחדת של אנשים, אבל גם מאמן יוצא מן הכלל. מגיע לקרדיט לכל צוות האימון והאנשים מאחורי הקלעים על העונה הזאת".

"כאשר אני כובש שער, אני חושב מיד איך אני מוסיף עוד אחד", אמר החלוץ הנובגי. "המטרה שלי היא לעזור למועדון להניף גביעים ולזכות בתארים, בסוף זה בא יחד עם כושר הכיבוש שלי ואני שמח שזה עובד לנו העונה. לשחק בגמר ליגת האלופות יהיה מיוחד, זה כבוד עצום, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully