וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצד אבו פאני בעונה הבאה? דיווח: פשיץ' על סף מעבר לפרנצווארוש

בתקשורת הסרבית פורסם שהחלוץ של ברק בכר מתקרב בצעדי ענק לאלופת הונגריה, שכידוע גם נמצאת במו"מ מתקדם להחתמת קשר מכבי חיפה

קארים בנזמה מוצג כשחקן אל איתיחאד/מתוך טוויטר

המהפכה של ברק בכר בכוכב האדום בלגרד נמשכת. אחרי ששיחרר את השוער והקפטן מילאן בוריאן בשיחת טלפון וביקש להחליפו בעומרי גלזר, בתקשורת הסרבים מדווחים כעת שהשינוי הבא צפוי בעמדת החלוץ כי הישראלי לא יעמוד בדרכו של אלכסנדר פשיץ'.

פשיץ', שבכר מכיר אותו היטב לאור השערים שהבקיע נגד מכבי חיפה כאשר היה במכבי תל אביב, מחוזר בשבועות האחרונים אחרי פרנצווארוש ההונגרית ובתקשורת הסרבית מדווחים שעזיבתו קרובה מתמיד. החלוץ הסרבי רוצה לעזוב לאור העובדה שקיבל חוזה שמוערך בכ-1.5 מיליון יורו לעונה ולטענת "מוצארט ספורט", מהאתרים הגדולים בסרביה, הוא מחזיק בהצעה אטרקטיבית מקבוצה נוספת, לא ידוע מי היא.

אלכסנדר פשיץ' שחקן הכוכב האדום בלגרד. מאור אלקסלסי
בקרוב עם אבו פאני בפרנצווארוש? פשיץ'/מאור אלקסלסי

פשיץ' בן ה-31 כבש העונה 16 שערים בכל המסגרות בכוכב האדום בלגרד והיה מצטיין גמר הגביע בסרביה, בו הבקיע צמד והשלים מהפך ב-1:2 על צ'וקאריצ'קי בדרך לזכייה בדאבל. פשיץ' חזר לכוכב האדום בקיץ שעבר לקדנציה שנייה במועדון, אבל ידוע כמי שממעט להישאר יותר משנה אחת באותה קבוצה.

רק נזכיר כי אם פשיץ' יעבור בסופו של דבר לפרנצווארוש, הוא עשוי לשתף פעולה עם קשר מכבי חיפה מוחמד אבו פאני שכידוע מתנהל מו"מ על העברתו מאלופת ישראל לאלופה ההונגרית. הכוכב האדום תתחיל את דרכה בליגת האלופות היישר בשלב הבתים, בעוד פרנצווארוש תתחיל כבר בסיבוב המוקדמות הראשון ועשויה לפגוש בדרך למפעל היוקרתי את מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully