וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן הכוכב האדום לשעבר מתנגד ל"מהפכת בכר": "הם הבעיה שלו?!"

המאמן החדש מראה את הדרך החוצה לקפטן ולכוכב הגדול, ובסרביה כבר קוטלים את החלטותיו: "יש שחקנים שהיו צריכים ללכת קודם". וגם: הישראלי בעקבות מילוש דגנק

כתבה רשת 13 ברק בכר, טל שורר/באדיבות רשת 13

הכוכב האדום בלגרד סוערת בעקבות מה שכבר מוגדר בתקשורת הסרבית כ"מהפכת ברק בכר". המאמן הטרי כבר הספיק להודיע לשוער והקפטן מילאן בוריאן שהוא לא בתכניות לעונה הבאה, ולפי הדיווחים העביר מסר דומה גם לשחקן הכנף אלכסנדר קטאי, "הנסיך של האוהדים" ומי שנחשב לכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה.

קטאי שייצר הכי הרבה שערים בכוכב האדום בעונה שעברה (שערים ובישולים), עשוי לעבור לאיחוד האמירויות אחרי שהבין שבכר מייעד לו תפקיד משני, ואחרי שהמאמן הישראלי הבהיר לו שהוא לא מיועד להיות שחקן הרכב בליגת האלופות.

בסרביה מרימים גבה לנוכח ההחלטות של בכר. המאמן הוותיק מילוראד קוסאנוביץ' שאימן בין היתר את הכוכב האדום בשתי קדנציות שונות בעבר, התבטא הבוקר (שישי) נגד המהלכים של בכר.

"מילאן בוריאן ואלכסנדר קטאי הם בטח לא הבעיה של הכוכב האדום. דווקא עליהם בכר נתפס? שניהם עשו את העבודה שלהם בעונה שעברה מבלי שהיו תלונות מיוחדות עליהם", אמר קוסאנוביץ', "בכר בכל מקרה לא פועל לבדו, הוא מקבל אישור מההנהלה לעשות צעדים כאלה. בסוף זה ייבחן במבחן התוצאה. אם זה יצליח, הוא יקבל מחמאות. אם זה יתברר כטעות, הוא ייאלץ לקחת אחריות. אלו הם חייו של מאמן".

ברק בכר מוצג כמאמנה של הכוכב האדום בלגרד. הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
עוד לא הספיק למצמץ, וכבר נקטל. בכר/אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

יחד עם זאת, קוסאנוביץ' מבין מדוע בכר שואף לעשות מהפכה של ממש בסגל. "בכר התחיל בצורה אגרסיבית כי הוא רוצה לבנות את הקבוצה מחדש. אני מבין את זה. הכוכב האדום בהחלט צריכה להתחזק אם היא רוצה להשיג משהו בליגת האלופות. לקבוצה הנוכחית אין מספיק איכות כדי להתמודד עם הקבוצות הכי טובות באירופה, אין שום ספק בזה שצריך להזרים דם חדש לקבוצה. השאלה היא איך, כמה ולמה".

בתוך כך, בתקשורת הסרבית דווח הבוקר על שחקן נוסף שברק בכר מנסה לצרף וזהו הבלם מילוש דגנק, שכבר שיחק בשתי קדנציות שונות בכוכב האדום בלגרד. בלם נבחרת אוסטרליה היה מועמד למכבי תל אביב בשנה שעברה ולא מן הנמנע שישוב לאירופה לאחר שנה וחצי בקולומבוס קרו מה-MLS בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully