וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר בודק כמה שוערים, "אבל גלזר עדיין האופציה המועדפת"

לכוכב האדום מוצעים שוערים ברמה גבוהה, אחד מהם אפילו קיבל המלצה מקרסטאיץ', אבל המאמן כרגע מתעקש על הישראלי של הפועל באר שבע

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.6/ספורט1

אחרי השחרור המתוקשר של מילאן בוריאן, ברק בכר ממשיך לחפש שוער חדש לכוכב האדום בלגרד ולאנשי הצוות שלו ממשיכים להיות מוצעים שחקנים שונים, אבל בסרביה מדווחים ש"עומרי גלזר הוא עדיין האופציה הראשונה מבחינת המאמן הישראלי".

השם החם החדש הוא סבטוסלב ווצוב הבולגרי, שנחשב לאחד מכדורגלני העתיד של מדינתו שבשנים האחרונות בקושי מייצאת שחקנים בולטים לליגות אירופיות. ווצוב רק בן 20, אבל כבר הפך לשוער הראשון של נבחרת בולגריה תחת מלאדן קרסטאיץ', שהעביר חוות דעת מאוד חיובית.

שם נוסף שנמצא על הפרק ואולי גם זוכה לעדיפות על פני גלזר הוא ולאדן קובאצ'ביץ' הסרבו-בוסני, אבל קבוצתו - אלופת פולין ראקוב - דורשת סכום מאוד גבוה. בנפיקה גם היא בתמונה ונראה שהגעה שלו לבלגרד פחות ריאלית.

המנהל המקצועי מרקו מרין סיפר היום: "עד עכשיו יש הבנה מלאה בינינו לבין בכר, כולל בנוגע לרכש. אנחנו מתייעצים על הכול, אין מקרים שמישהו 'דוחף' רכש משלו. אנחנו רוצים להצעיר את הקבוצה, אבל זה לא אומר שנחתים רק ילדים. כשאני אומר להצעיר, אני מתכוון גם לצרף שחקנים יותר מודרניים ויותר מהירים. כאלה שמתאימים לליגת האלופות. אנחנו לא רוצים רק להשתתף במפעל הזה, אלא גם להותיר חותם".

עומרי גלזר, שוער הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
באר שבע דורשת 3 מיליון יורו. גלזר/מאור אלקסלסי

אם תגיע פנייה רשמית לרכוש את גלזר, הפועל באר שבע צפויה לבקש 3 מיליון יורו. השוער אמר לאורך כל העונה כי הוא רוצה להתקדם לאירופה הקיץ ובכוכב האדום בלגרד הוא יכול להקפיץ את שכרו בצורה משמעותית. עזיבה שלו תותיר בור גדול לאליניב ברדה שעשוי לחפש שוער זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully