וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקיץ' "מגדיר מחדש את הענף", דנבר מגבה את מייקל פורטר ג'וניור

הסרבי זכה למחמאות גם בזכות ההגנה ה"אדירה" שלו, אלופת המערב סומכת על הפורוורד שנמצא במשבר קליעה: "אין ספק שצפוי לו משחק גדול". הירו יחמיץ גם את משחק 4, באטלר בכל זאת אופטימי

לאחר ההצגה הגדולה ניקולה יוקיץ' וג'מאל מארי במשחק מספר 3, תנסה הלילה (בין שישי לשבת, 3:30) לעלות ליתרון 1:3 בגמר ה-NBA ולעשות צעד נוסף אל עבר האליפות. הסרבי אמנם קיבל תשואות רבות על ההופעה ההתקפית המופלאה שלו, אך אלופת המערב מבקשת לשים לב גם ליכולות ההגנתיות שלו. "הוא שומר אדיר", טען מארי, ומייקל מאלון הוסיף: "אם אתם באמת יודעים על מה להסתכל, ורוב האנשים לא יודעים, תבינו שהבחור הזה שומר טוב מאוד".

ובכל זאת, מה שהופך את ניקולה יוקיץ' לניקולה יוקיץ' זו ראיית המשחק שלו. "הוא מגדיר מחדש את הענף", קבע ארון גורדון. "אני יכול פשוט להטביע, לתפוס אלי-אופים, להיות על קו הבסיס. זה מדהים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אם יש מישהו שעדיין לא ממש הופיע לגמר הזה מבחינת דנבר הוא מייקל פורטר ג'וניור, שהיה מצוין לכל אורך הפלייאוף וטוב במשחק מספר 1, אך במשחקים 2 ו-3 צבר שבע נקודות במצטבר, עם 3 מ-19 מחוץ לקשת עד כה בסדרת הגמר. במשחק 2 קיבל 26 דקות, ובמשחק 3 21 דקות בלבד. "אנשים ממהרים להספיד שחקנים", קבע מאלון. "מייקל לא קולע כרגע, אבל ברור לנו שהוא סקורר גדול. אנחנו יודעים למה הוא מסוגל. אני רוצה שהוא וקונטביוס קלדוול פופ ימשיכו לזרוק. אנחנו מאמינים בו. אין לי שום ספק שצפוי לו משחק גדול והוא יעזור לנו לזכות באליפות".

גם הפורוורד עצמו חושב כך. "אני לא חושב שאיבדתי ביטחון בזריקה או שאני בלחץ, אמר. "אני פשוט מחטיא. לפעמים הכדור לא נכנס. אני יודע שהחברים שלי לקבוצה בוטחים בי וכך גם המאמנים".

בדומה לפורטר, גם מיאמי לא מאבדת תקווה. "אנחנו הולכים לנצח בבית", התעקש ג'ימי באטלר. "אני הולך לשחק טוב יותר, כי כשאני משחק טוב יותר, אנחנו טובים יותר כקבוצה".

טיילר הירו הפצוע ימשיך להיעדר. "הוא עושה כל שביכולתו כדי לחזור ולעזור לנו", אמר באטלר. "אני לא יודע באיזה שלב הוא נמצא, אבל הוא כאן, הוא עובד, הוא מחייך. כשהוא יהיה מוכן, הוא יחזור ואז נהיה טובים עוד יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully