וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות אצל התל אביביות לקראת הדיון הבוקר בבית הדין

7.6.2023 / 7:35

במכבי תל אביב לא התקפלו ועדיין לא העבירו את הכרטיסים לגמר סל להפועל תל אביב, שחוששת שהשטח הובער לרמה נפיצה. הערכה כי בית הדין יתמוך בעמדת התובע והצהובים יחויבו להעביר את הכרטיסים

תקציר: ריאל מדריד - בדאלונה 93:83/ספורט 1

בית הדין של איגוד הכדורסל יתכנס הבוקר (רביעי) בשעה 10:00 לדון בעניינה של מכבי תל אביב, שלא העבירה כרטיסים להפועל תל אביב למשחק הראשון בדרבי בגמר סל.

כזכור, תובע האיגוד החליט להעמיד אתמול את מכבי לדין אחרי שהצהובים לא העבירו את הכרטיסים לאדומים. התובע העמיד את מכבי לדין על התנהגות לא הולמת ודרש קנס כספי, ואם יחליטו לא להעביר את הכרטיסים גם לאחר מכן, הוא ממליץ להעמידם לדין על עבירות על תקנון האיגוד, וייתכן שייפסק לרעתם הפסד טכני.

עוד על העימות בין מכבי להפועל ת"א

אוהדי הפועל תל אביב. דני מרון
צפויה תמיכה בדרישת התובע ואוהדי הפועל תל אביב יגיעו להיכל/דני מרון

לאחר פרסום כתב האישום שקלו במכבי תל אביב בתחילה להודיע על העברת הכרטיסים אך לאחר התייעצות רבה, הוחלט במועדון להמשיך באותו הקו, תוך כדי שהם מרימים דגל וקוראים לגוף מסוים, כשהכוונה למשטרה, לקחת אחריות על האירוע. במכבי הגיבו לכתב האישום במכתב שהועבר לבית הדין בשעות הערב, ובו הם ממשיכים באותו הקו, ונכון לשעות שלפני הדיון, לא נרשם שינוי בעמדתם.

בהפועל תל אביב ממתינים להחלטת בית הדין, אך במועדון כועסים מאוד על התנהלות מנהלת הליגה ומכבי תל אביב, שכן במקרה הטוב יועברו הכרטיסים רק בשעות אחר הצהריים היום, דבר שיקשה עליהם מאוד את ההיערכות למשחק. בהפועל שוקלים את התנהלותם כשבמועדון חוששים מאוד שכל הסאגה ואי העברת הכרטיסים הבעירה את השטח לרמה נפיצה.

במנהלת הליגה מקווים כי הסאגה תיפתר לאחר בית הדין. במנהלת ניסו עדיין אתמול להביא לפיתרון, תוך כדי הצגת המתווה שבו הם יקחו אחריות על האירוע, כפי שהמליץ תובע האיגוד, אך יסדרו את הישיבה בהיכל לפי החלטתם. במכבי תל אביב דחו את ההצעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully