וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר מחריף: בוטלה מסיבת העיתונאים לקראת הדרבי בגמר הפלייאוף

עודכן לאחרונה: 6.6.2023 / 12:11

הצהובים עומדים בסירובם להעביר כרטיסים להפועל לדרבי, במנהלת הציעו לקחת אחריות בתנאי שיחלקו את הכרטיסים לפי חלוקה שלהם ובהפועל דורשים ניצחון טכני או דחיית המשחק. המשטרה תפתור את הפלונטר?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.6/ספורט1

קצת יותר מיומיים לפני פתיחת סדרת הגמר של ליגת העל בכדורסל בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב והפיתרון שיוביל לסיום סאגת העברת הכרטיסים מהצהובים לאדומים למשחק הראשון בסדרה בהיכל מנורה עוד לא נמצא.

כזכור, ביום ראשון הוציאה מכבי מכתב בו היא מצרפת הודעות של מהנדסי הבטיחות של היכל מנורה ואת מנהל האירוע מטעמה שבה שניהם מסרבים לקחת אחריות על המשחק בעקבות הדלקת האבוקות ושריפת רשת הביטחון שנתלתה בהיכל בין אוהדי קבוצות החוץ ליציע שמתחתיהם. לאחר מכן גם מפקד המרחב המליץ לבחון אפשרות לא להכניס אוהדי חוץ למשחקי הדרבי.

אלא שאתמול בצהריים הנהלת איגוד הכדורסל העבירה את ההחלטה, האם לכנס "מצב חירום" שיאפשר למכבי לא להעביר כרטיסים להפועל, למנהלת הליגה, וזאת עומדת על קיום התקנון.

אוהדי הפועל תל אביב. שלומי גבאי
יקבלו כרטיסים לדרבי? אוהדי הפועל תל אביב/שלומי גבאי

במכבי תל אביב לא מכרו את 1,500 הכרטיסים המיועדים לאוהדי הפועל לדרבי, ומחכים לגוף שייקח אחריות על האירוע, כשהכוונה של הצהובים היא ללקיחת אחריות מטעם המשטרה. בינתיים, במנהלת הליגה ענו לטענות שהושמעו מטעמו של שמעון מזרחי בשעות הלילה בערוץ הספורט ובו הציעו לקח אחריות על האירוע ולמכור את הכרטיסים לכל האולם לפי חלוקה שלהם. בפועל, אלפי כרטיסים נמכרו כבר לאוהדי מכבי, כך שמדובר בצעד לא ריאלי.

בהפועל תל אביב כבר העבירו בשעות אחר הצהריים דרישה לתובע של איגוד הכדורסל בבקשה לניצחון טכני בשל עבירה על התקנון מצד הצהובים. במכתב למנהלת הליגה ביקשו האדומים לדחות את המשחק אם הכרטיסים לא יועברו עד לאתמול בשעות אחר הצהריים, אך נכון לעכשיו הודו גורמים בהפועל שאם הכרטיסים יועברו היום בשעות הבוקר, הם יוכלו להופיע כרגיל.

לאור כל הקרע והמחלוקת הזו בין הצדדים, מסיבת העיתונאים החגיגית שהיתה אמורה להיערך היום בצהריים לקראת המשחק בהרצליה, בוטלה. בית הדין של איגוד הכדורסל צפוי לדון היום בעתירה של הפועל תל אביב על אי העברת הכרטיסים של מכבי תל אביב. גורמים שונים ניסו להציע הצעות פשרה שלא היו מקובלות על מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully