וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי תקף, רמי כהן הגיב: "קבוצה לא יכולה לקבוע את החוקים והעונשים"

יו"ר מכבי תל אביב ל-103FM: "לא מוכן למכור כשאף גורם לא לוקח אחריות". יו"ר הפועל תל אביב: "הם לא רוצים לראות קהל שלנו, זה טריק חוזר"

מחוץ לקווים: אהרל'ה ויסברג על סערת הכרטיסים בגמר הפלייאוף בכדורסל/מערכת וואלה!

סערת מכירת הכרטיסים לאוהדי הפועל תל אביב לקראת המשחק הראשון בסדרת הגמר עדיין לא הגיעה לסיומה. כזכור, מכבי תל אביב רוצה להפעיל את סעיף "מצב חירום" ולמנוע את מכירת הכרטיסים לאוהדים האדומים. הסירוב הגיע לאחר שגורמים האמונים על בטיחות הנוכחים בהיכל, כולל מפקד המרחב במשטרה, סירבו לקחת אחריות על מקרה של אסון כאשר החשש ממנו הוא מוחשי בעיני הצהובים.

יו"ר המועדון שמעון מזרחי התראיין הערב (שלישי) ל-103FM והתייחס לסאגה: "המכתב של התובע מעורר תמיהות, וזה בלשון המעטה. הוא אומר שבעתיד יינקטו אמצעים הרבה יותר חמורים. מתי בעתיד? אחרי שייגרם איזשהו אסון? אל תגידו מה יקרה בעתיד, אלא מה יקרה בהווה. עכשיו המנהלת מוכנה בתנאי שהיא תפיץ את הכרטיסים. למה אתמול בפגישה עם המנהלת היא לא לקחה אחריות. הם ידעו שנמכרו 7,500 כרטיסים, ישימו שני אנשים על כיסא אחד?"

האזינו לדבריו של שמעון מזרחי

שמעון מזרחי, מכבי תל אביב. לירון מולדובן
ההתנגחות נמשכת. שמעון מזרחי/לירון מולדובן

"הכרטיסים שמיועדים לאוהדי הפועל תל אביב שמורים, הם לא נמכרו", הבהיר מזרחי, "אנחנו רוצים לדעת מי אחראי במקרה אסון. אנחנו נתנו מספיק לכדורסל בעשרות השנים האחרונות, לא רוצים להתעסק בתביעות אזרחיות ופליליות אחרי שמנהלי האירוע, יועצי הביטחון ומשטרת ישראל מסירים כל אחד מעצמו את האחריות. איגוד הכדורסל שלח אותנו למנהלת, אנחנו כדור משחק בעיני מישהו?"

"תזכרו מה היה בין בית"ר ירושלים לבני סכנין בכדורגל. קהלי חוץ לא נכנסו, וזה מה שביקשנו. אני לא מדבר על הנזקים הכספיים שאף אחד לא רוצה לקנות מנוי מתחת לשערים שמיועדים לאוהדי הפועל. זה בריאות של האוהדים".

היו"ר הצהוב סיפר על ההתראות שהתקבלו מגורמי הבטיחות: "מפקד המרחב השיג מכתב שהוא מצטרף וממליץ לשקול בחיוב לאסור מעילת קהל, כמו שביקשנו. אני נמצא בין הפטיש לסדן, כל אחד מסיר מעצמו אחריות. אם בית הדין יפסוק שאנחנו צריכים לתת כרטיסים, נעשה זאת, אבל שיכתוב בהחלטתו גם מי הגורם האחראי. אנחנו לא מבקשים יותר מזה".

"היו אסונות אחרים בישראל שבהם נקטו באמצעי בטיחות ועדיין אנשים ישבו בבית סוהר. לא מוכן שחבריי ואני אחרי עשרות שנים נעמוד במצב הזה. אנחנו רוצים כדורסל טוב, נקי והוגן. יימכרו כרטיסים ואף אחד לא יקח אחריות? אני לא מוכן לזה", סיכם מזרחי".

האזינו לתגובה של רמי כהן

רמי כהן יו"ר הפועל תל אביב כדורסל. אודי ציטיאט
"הם לא רוצים לראות קהל שלנו, נקודה". רמי כהן/אודי ציטיאט

מיד לאחר מכן עלה לשידור יו"ר הפועל תל אביב, רמי כהן, שהגיב לדבריו של מקבילו בצהוב: "המושג 'אחריות' לגבי אירוע ספורט הומצא שלשום על ידי מכבי תל אביב, אף אחד לא חשב עליו לעומק. כשמכבי חיפה מארחת את הפועל תל אביב בכדורגל, מי אחראי? בעל הרישיון, ב-99% מהמקרים בארץ זה האולם עצמו. 30 שנה אנחנו באותו ספורט ואני לא רואה גופות. זו פעם שישית שמכבי תל אביב מנסה את הטריק הזה עם הכרטיסים, הפעם הראשונה הייתה עוד לפני עשר שנים. אז עוד לא היו אבוקות, מכבי תל אביב לא רוצים לראות קהל של הפועל תל אביב, נקודה".

"אני נגד אבוקות באולם סגור רק בגלל הבהלה וזה לא שווה את הסיכון, אבל בסופו של דבר אי אפשר שקבוצה אחת תקום בבוקר ותהיה הרשות השופטת והמבצעת על סמך אירוע שלא קרה. פניתי לאיגוד לפני שלוש שנים לעשות מחירון של קנסות - כמה עולה אבוקה, מצית וקונפטי, אבל לא עושים את זה. מוכן לשבת בקיץ ולקבוע מחירון אסטרונומי. אף קבוצה לא יכולה לקחת לעצמה את הדין ולקבוע את החוקים והעונשים".

"שישימו את אוהדי הפועל תל אביב בשערים 5-6 למעלה ולמטה, זה לא במנוי", הציע כהן, "הם מפחדים מהשלכה של אבוקות ליציעים למטה, האוהדים יזרקו אותם על אוהדי הפועל תל אביב? גם במשחק הקודם לא זרקו את האבוקות. שמעון מזרחי ישב באיגוד וסיפר על כיסא שנשרף ומצית שפגעה בשופט, אלה דברים שלא קרו במשחקים שלנו. לכולנו יש תפקיד לשבת, לא צריך לעשות את זה עכשיו בהחלטה חפוזה יומיים לפני גמר. צריך לשבת בקיץ, למצוא עונשים ולהגדיל את האכיפה, אבל זה לא הדיון היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully